مرکز آمار اعلام کرد:

گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش ­های خدمات

مرکز آمار ایران گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات، زمستان ١٣٩٦ منتشر کرد.

 گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش ­های خدماتبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز آمار ایران، شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­‌های خدمات (بر مبنای ١٠٠=١٣٩٠) در فصل زمستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٥٠،٧ که نسبت به فصل قبل ١.٥ درصد افزایش یافته است.

شاخص قیمت تولید کننده بخش­‌های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از: «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالا‌های شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گری‌های مالی (بیمه)»، «مستغلات، اجاره و فعالیت‌های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیت‌های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی». گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­‌های خدمات به صورت فصلی و سالانه منتشر می­شود.

١- شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­‌های خدمات (بر مبنای ١٠٠=١٣٩٠) در فصل زمستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٥٠،٧ که نسبت به فصل قبل ١.٥ درصد افزایش یافته است.

٢- تغییرات شاخص بخش­‌های خدمات نیز به شرح ذیل است:

شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالا‌های شخصی و خانگی» در فصل زمستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٩٩،٧، که نسبت به فصل قبل ٢،٣ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل زمستان ١٣٩٦ برابر است با ٣٣٠ که نسبت به فصل قبل ٢،٤ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل زمستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٦٨،٢ که نسبت به فصل قبل ١.٦ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات واسطه گری‌های مالی (بیمه)» در فصل زمستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٥٢،١ که نسبت به فصل ٢.٤ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت‌های کسب و کار» در فصل زمستان ١٣٩٦ برابر است با ١٩٩،٩ که نسبت به فصل قبل ١.٣ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل زمستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٦١ که نسبت به فصل قبل ٠،٥ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل زمستان ١٣٩٦ برابر است با ٣٧٩ که نسبت به فصل قبل ١،٧ درصد افزایش یافته است.

 شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت­‌های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل زمستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٧٤،٧ که نسبت به فصل قبل ١.٩ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

آخرین آمار و جزئیات قیمت تولید کننده بخش ­های خدمات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار