معلم سال آمریکا محتوای سخنرانی ناخوانده‌اش در کاخ سفید را برملا کرد

معلم سال آمریکا که ترامپ به او اجازه نداد سخنرانی‌اش را در کاخ سفید ارائه دهد، در مصاحبه با سی ان ان در مورد آن توضیح داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، «مندی منینگ» روز چهارشنبه ضمن حضور در کاخ سفید لوح معلم سال 2018 را  از  دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، دریافت کرد. این در حالی بود که ترامپ به او اجازه نداد سخنرانی خود را ارائه دهد.

معلم سال آمریکا محتوای سخنرانی ناخوانده اش در کاخ سفید را برملا کرد

او امروز در مصاحبه با  سی ان ان این فرصت را یافت تا در مورد محتوای سخنرانی اش توضیح بدهد. بخشی از سخنرانی او به دانش آموزان مهاجر و محروم اختصاص داشت.

منینگ اظهار داشت دانش آموزان مهاجر و محروم آمریکایی می خواهند به آنها اهمیت داده شود و این فقط با تغییر سیاست های مهاجرتی آمریکا، استقبال از مهاجران و ارتقای صلح ممکن است.

او گفت: من برای دانش آموزان پناهنده و مهاجر اینجا هستم. بیشتر دانش آموزان من از سوریه، عراق، افغانستان، سودان و دیگر نقاط جهان هستند. آنها در جستجوی امنیت به آمریکا می آیند ولی همیشه در اینجا احساس امنیت نمی کنند. من باید به آنها کمک کنم تا حقوق خود را بشناسند و محیطی امن و  مناسب برای آنها فراهم کنم.

دونالد ترامپ روز چهارشنبه میزبان مندی منینیگ و سایر معلمان از ایالات مختلف آمریکا بود. منینگ به عنوان نماینده دانش آموزان مهاجر و پناهنده قصد سخنرانی داشت که اجازه نیافت. ترامپ نیز در سخنرانی خود هیچ اشاره ای به نقش این معلم در آموزش دانش آموزان مهاجر و پناهنده نکرد و صرفا از خود گذشتگی این معلم را تحسین کرد.

پیش از این، رئیس جمهور آمریکا در راستای سیاست های مهاجرتی خود اعلام کرد میزان ورود پناهندگان به آمریکا را که بخش عمده ای از آنها غیرقانونی هستند کاهش می دهد تا به گفته او از این طریق امنیت عمومی ارتقا یابد. ترامپ سال گذشته میلادی اعلام کرد دولت او در سال 2018 اجازه ورود 45 هزار پناهنده را صادر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار