نوید روز‌های خوب برای فعالان صنایع دستی روستایی خوزستان

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ساماندهی فعالان صنایع دستی روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سعید حمید، معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به منظور بررسی چگونگی اجرای مفاد تفاهم نامه 2 جانبه میان معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جلسه ای برگزار شد.

وی بیان داشت: این تفاهم نامه در چارچوب برنامه عملیاتی اجرای طرح های گردشگری در روستاهای دارای شرایط ویژه از طریق ایجاد شرکت تعاونی در روستاها منعقد شده است. 

حمید با اشاره به اهداف این تفاهم نامه افزود: هدف از اجرای این تفام نامه را هدایت منابع مالی 2 دستگاه به سمت روستاهای دارای قابلیت گردشگری است و سرمایه گذاری در طرح های گردشگری با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و ایجاد فرهنگ گردش گر پذیری در روستاها از هدف های اجرای این تفاهم نامه است.

 معاون تعاون، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ما می توانیم  با اختصاص تسهیلات ارزان قیمت و استفاده از ظرفیت های صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و نیز آموزش و توانمندسازی شرکت های تعاونی گردشگری روستایی، علاوه بر کمک به ایجاد اشتغال در روستاها، به تقویت جایگاه گردشگری در استان مان نیز کمک کنیم. 

انتهای پیام/م

چشم اندازی نو برای میراث فرهنگی و صنایع دستی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار