فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از دستگیری ۲۶ خرده فروش و معتاد متجاهر در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  غلامرضا شهرکی فرمانده انتظامی شهرستان کنارک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده به منظور تقویت احساس امنیت شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی، طرح تشدید مبارزه با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان کنارک به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود:در این عملیات تعداد ۲۶ معتاد متجاهر و خرده فروش جمع آوری شدند و از بازرسی محل سکونت این افراد ۶۷ گرم انواع مواد مخدر کشف و یک دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

این مقام انتظامی مصرف مواد مخدر به صورت تفریحی و اعتیاد گونه را از مهم‌ترین عوامل مرتبط با ارتکاب رفتار‌های مجرمانه برشمرد و تصریح کرد: نتیجه پاکسازی محله‌ها از معتادین وخرده فروشان مواد مخدر، آسایش عمومی، رضایت شهروندان و کاهش آمار تخلفات و جرایم می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک دستاورد‌های پلیس در زمینه امنیت را حاصل همکاری و همراهی مردم عنوان و در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان برای بهبود وضع ظاهری محیط شهری خود و همچنین در جهت دلسرد و مأیوس کردن مجرمان با پلیس همکاری و تعامل مطلوبی دارند.

انتهای پیام/ع

دستگیری  معتادین  متجاهر و خرده فروش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.