شهدا معنای واقعی ايثار و ازخودگذشتگی را به نمایش گذاشتند

فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی گفت : شهدا در پاسداری از مرزهای كشور معنای واقعی ايثار و از خودگذشتگی را به نمايش گذاشتند .

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا ، سردار عزت الله رشیدیان فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با خانواده شهيد مرزبانی ،عبدالله قادريان ديدار و از آنها دلجويی كرد .

وی در این دیدار با اشاره به ايثارگری ها و ازخودگذشتگی شهدا در پاسداری از كيان انقلاب اسلامی تصريح كرد : شهيدان در راه حراست از خاك كشورمان معنای كاملی از ايثار و از خودگذشتگی را به نمايش گذاشته و بستر اقتدار و عظمت كشورمان را فراهم آوردند و اين امنيت و آسايش پايدار امروز مرهون خون شهداست .

فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی همچنين یادآور شد : اقتدای مرزبانان به راه شهدا ، انگيزه و روحيه خدمتی مرزبانان را در پاسداری از مرزهای كشور دوچندان نموده و اين افتخاری است برای مرزبانان که ادامه دهندگان راه شهدا اند .

گفتنی است ، در خاتمه اين ديدار سردار رشيديان ضمن قرائت فاتحه به روح بلند شهيدان با اهداء هدايايی از خانواده شهيد مرزبانی عبدالله قادريان تجليل کرد .

انتهای پیام/ح

 

دیدار با خانواده شهدای مرزبانی

برچسب ها: مرزبانی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.