مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

خدمات ویژه جمعیت هلال احمر استان اصفهان در هفته هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ارائه خدمات و برنامه های ویژه این جمعیت در هفته هلال احمر از 15 تا 21 اردیبهشت ماه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی با بیان اینکه امسال برنامه های هفته هلال احمر با شعار «همه جا برای همه » برگزار می شود اظهار داشت: این جمعیت همزمان با آغاز هفته هلال احمر برنامه های متنوعی در دست اقدام دارد.

به گفته وی ،ویزیت رایگان و برپایی چادر سلامت با محوریت غربالگری آزمایش قند و فشار خون، اجرای طرح نیابت و بازدید از سرای سالمندان، اجرای طرح های حمایتی و داوطلبی در راستای کمک به محرومان، نیازمندان وبیماران،طرح حمایت ماندگار (اهداء خون) در سطح شعب استان با هماهنگی سازمان انتقال خون استان و برگزاری دوره های آموزشی از مهمترین برنامه های حوزه داوطلبان در این هفته خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه گفت: در حوزه جوانان نیز در هفته هلال احمر برنامه هایی مانند فراخوان عضویت، حضور روسای شعب در سطح مدارس و بازدید از کانون های دانش آموزی و حضور در گلزار شهدا اجرا می شود.

مومنی در باره برنامه های حوزه امداد و نجات در هفته هلال احمر اظهار کرد: برگزاری  تمرین های امدادی و بررسی وضعیت آمادگی پایگاه ها از جمله این برنامه ها است.

این مقام مسئول عنوان کرد : ارائه تخفیف ویژه به مراجعان مرکز توانبخشی از جمله برنامه های جمعیت هلال احمر در حوزه درمان و توانبخشی به مناسبت هفته هلال احمر است.

وی غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، حضور در نماز جمعه، برپایی نمایشگاه های توانمندی هلال احمر ،همایش پیاده روی،مسابقات فرهنگی امدادی و ورزشی، اردو های آموزشی فرهنگی، برپایی دوره های آموزش کمک های اولیه و کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی را از دیگر برنامه های هفته هلال احمر بیان کرد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان ضرورت اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات جمعیت هلال احمر استان و آگاهی بخشی به مردم افزود : برنامه تلویزیونی به همین مناسبت از شبکه استانی اصفهان پخش خواهد شد .

مومنی در پایان با اشاره به ظرفیت رسانه ملی جهت انتقال پیام های امدادی و بشردوستانه به مردم خاطرنشان کرد  :در این برنامه سعی شده است با بیان رسالت این جمعیت در حوزه های مختلف کارکردی به معرفی فعالیت های این جمعیت پرداخته شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.