پس از ماه مبارک رمضان؛

برپایی کلینیک سیار دندانپزشکی در بخش جره و بالاده

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس از استقرار یک کلینیک سیار دندانپزشکی در منطقه جره و بالاده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرخ بهارلویی رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه جره و بالاده شهرستان کازرون ادامه داد: ۳ کلینیک سیار دندانپزشکی در کنار بیمارستان برپا شد و ۳۹۷ نفر از خدمات دندانپزشکی استفاده کردند.

وی به استقبال مردم این منطقه اشاره و تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی برای گسترش خدمات دندانپزشکی پس از ماه مبارک رمضان یک کلینیک سیار دندانپزشکی را در این منطقه برپا می‌کند تا کسانی که نتوانستند در مدت برپایی بیمارستان از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند، معاینه و ویزیت شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس با بیان اینکه بیمارستان صحرایی صبح روز نیمه شعبان افتتاح شد، اضافه کرد: این بیمارستان در ۳ روز کاری با اتوبوس سیار اتاق عمل، اتوبوس سیار اتاق ریکاوری، سازه رادیولوژی، سازه سیار آزمایشگاه و کلینیک سیار داندانپزشکی ۱۵ هزار نفر- خدمت ارائه داد.

بهارلویی ادامه داد: در این بیمارستان ۲۲ نفر پزشک عمومی، ۷۲ نفر متخصص و فوق تخصص و ۱۳۵ نفر هم پیراپزشک حضور داشتند و خدمات درمانی و کلینیکی به ۶ هزار و ۳۳۰ نفر و خدمات پاراکلینیکی به هزار و ۵۸۳ نفر ارائه کردند.

وی با اشاره به ارجاع ۵۱ نفر از بیماران به شیراز، گفت: عمل‌های جراحی چشم، جراحی عمومی و ارتوپدی برای این بیماران به صورت رایگان در بیمارستان‌های شیراز انجام می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس بیان کرد: تلاش می‌شود که تعدادی اسکن هسته‌ای و ام آر آی نیز به صورت رایگان در شیراز برای بیماران انجام شود.

بهارلویی اضافه کرد: در مجموع ۳ روز ۸۴ عمل جراحی نیز در بیمارستان صحرایی انجام شد.

وی افزود: مردمی که از خدمات بیمارستان صحرایی استفاده کردند می‌توانند تا ۱۰ روز برای دریافت دارو‌های خود به داروخانه‌های تحت قرارداد مراجعه کنند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس ادامه داد: نزدیک به ۳ هزار نفر نسخه اعم از تخصصی و عمومی در مدت برپایی بیمارستان از خدمات دارویی استفاده کردند.

بخش جره بالاده یکی از بخش‌های شهرستان کازرون است.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ن

کلینیک سیار دندانپزشکی در  جره و بالاده کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.