یزدان‌مهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تحقق شعار سال در هفته خوابگاه‌ها با ایده‌هایی نو

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تحقق شعار سال در قالب ایده‌هایی نو در دانشگاه‌ها برای هفته خوابگاه‌ها خبر داد.

شعار هفته خوابگاه ها اعلام شد ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص هفته خوابگاه اظهار کرد: هفته خوابگاه‌های دانشجویی از فردا 19 لغایت 25 اردیبهشت 97 آغاز می شود و دانشگاه‌ها برای برگزاری مراسم این هفته ملزم به تشکیل ستاد همکاری شدند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها در این ایام موظف هستند با حضور معاونان و مدیران، ستادی در این زمینه در دانشگاه‌های خود  تشکیل دهند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اظهار کرد: در واقع شعار امسال خوابگاه ها هم طبق شعار سالی که رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از کالای ایرانی داشتند، تببین کرده ایم در واقع در نظر داریم از طرح و ابتکارات نو و ارزنده دانشگاه ها استفاده کنیم.

اعلام روزشمار هفته خوابگاه‌ها

یزدان مهر تصریح کرد: بنابراین از دانشگاه‌ها درخواست کردیم برای گرامیداشت این هفته و هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن ستادی با حضور معاونان و مدیران دانشگاه تشکیل دهند و با مشارکت شورای صنفی و انجمن‌های علمی، فرهنگی دانشجویی برنامه ریزی و اقدام لازم را به عمل آورند.

روزشمار هفته خوابگاه‌ها هر روز با  عناوینی شامل خلاقیت،کارآفرینی و حمایت از ایده‌های دانشجویی،خیران، حامیان رفاه دانشجویان،سرا‌های با نشاط با توسعه امکانات ورزشی،اعتلای حقوق شهروندی، امیدآفرینی و انسجام ملی،سرای دانشجویی، بهداشت و تغذیه سالم،دانشجو، پیشرو در اصلاح الگوی مصرف ، مهارت های زندگی و استفاده آگاهانه از فضای مجازی نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.