کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم هروئین از یک خودروی چری در نرماشیر

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از کشف ۱۷ کیلوگرم هروئین و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات صبح امروز پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حسین یوسف آبادی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی صبح امروز در راستای مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر، هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری در محور اصلی شهرستان به یک دستگاه خودروی چری تیگو ۵ که از سمت زاهدان به مرکز کشور در حرکت بود، مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود:راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس متواری و نهایتا با تعقیب و مراقبت و با اجرای طرح مهار توسط ماموران، عرصه را بر خود تنگ و خود را تسلیم پلیس کرد.

یوسف آبادی تصریح کرد:ماموران در بازرسی فنی و تخصصی از خودروی توقیفی مقدار ۱۷ کیلوگرم هروئین را که به طرز بسیار ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود، را کشف کردند.

وی گفت :در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تلاش بی وقفه پلیس مواد مخدر این شهرستان، اظهارکرد:نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت برخورد خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/ی

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۱۷ کیلو گرم هروئین به مرکز کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
از راننده عکس دیگه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
س مال کجا بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
س مال کجا بوده
آخرین اخبار