برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط فارس

دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط فارس، ۲۰ اردیبهشت ماه در لارستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید علی اصغر رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده پروفسور احمد سمیعی، حسن میر عابدینی، جعفر شجاع کیهانی و موسی اسوار از فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی میهمان جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط فارس هستند و کارگاه‌های آموزشی این جشنواره با حضور آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین کارگاه آموزشی این جشنواره توسط پروفسور موسی اسوار با عنوان «ویرایش و نثر مطبوعاتی» امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات بخشداری اوز برگزار می‌شود.

رفعت حقیقی ادامه داد: کارگاه‌های «نخستین قلم‌های مطبوعات» توسط پروفسور حسن میرعابدینی و «عبدالرحمن فرامرزی روزنامه‌نگار شاخص» توسط پروفسور جعفر شجاع کیهانی صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در لار برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: سخنران ویژه مراسم اختتامیه جشنواره نیز پروفسور احمد سمیعی است که تحت عنوان «ژونالیسم و ادبیات ژونالیسم» در تالار وحدت سخنرانی می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان تصریح کرد: براساس اعلام دبیرخانه بیش از ۵۰۰ اثر منتشر شده در نشریات محلی استان فارس و رسانه‌های برخط به این جشنواره ارسال شده است که در مراسم اختتامیه که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود، برگزیدگان در بخش‌های حرفه‌ای و پیشنهادی که توسط داوران انتخاب شدند، معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/ر

برگزاری دومین جشنواره مطبوعات فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار