پذیرش سالانه ۲۵ هزار بیمار در مرکز دیالیز ۳۲ تختخوابی شاهد سمنان

مشاور وزیر بهداشت و درمان در سمنان گفت: مرکز دیالیز ۳۲ تختخوابی شاهد سمنان سالانه قادر به پذیرش ۲۵ هزار نوبت دیالیز به بیماران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،محمدجواد خسروی مشاور وزیر بهداشت و درمان در امور مشارکت‌های اقتصادی با بیان اینکه هیچ نگرانی در کیفیت برون‌سپاری خدمات درمانی در کشور وجود ندارد، گفت:اینکه گفته می‌شود خدمات ارائه‌شده در مراکز خصوصی از کیفیت خوبی برخوردار نیست اساسا باور غلطی است و نگرانی در این  حوزه وجود ندارد.

خسروی در ادامه افزود: هدف مجموعه بهداشت و درمان تامین نیازهای اقتصادی نیست ، بلکه بهبود کیفیت خدمات است.مراحل برون‌سپاری خدمات درمانی به بخش خصوصی در دانشگاه‌های کشور دنبال می‌شود تا از طریق آن‌ها بتوانیم در ارائه خدمات مطلوب به مردم سهمی را ایفا کنیم.

وی اضافخ کرد: هم‌افزایی بخش خصوصی و دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌تواند در این برون‌سپاری و کیفیت خدمات اثرگذار باشد بنابراین امیدواریم ضمن تعامل این رابطه بتوانیم شاهد ارائه خدمات شایسته به مردم باشیم.

مشاور وزیر بهداشت و درمان در امور مشارکت‌های اقتصادی با اشاره به اینکه مرکز دیالیز ۳۲ تختخوابی شاهد سمنان با بهسازی ساختمانی در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع با بیش ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در مجموعه بیمارستان کوثر سمنان افتتاح شده است تصریح کرد: سالانه این مجموعه قادر به پذیرش ۲۵ هزار نوبت دیالیز به بیماران است.

انتهای پیام / گ

هیچ نگرانی در کیفیت برون‌سپاری خدمات درمانی در کشور وجود ندارد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار