حضور ناشران خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ناشران و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی خراسان شمالی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی افزود: نماینده روستا‌های دوستدارکتاب از جمله روستای اسفیدان از شهرستان بجنورد و روستای بزنج اسفراین که در سال ٩٦ در جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب از بین ١٣٠٠ روستای کشور به عنوان روستا‌های برتر معرفی و انتخاب شدند در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند.
وی با بیان اینکه چهار انتشارات هم از سطح استان در این نمایشگاه حضوردارند، اظهار داشت: انتشارات آذرین مهر به مدیر مسئولی عبدل مفاخری، انتشارات درج سخن به مدیر مسئولی رویاجاجوندیان، انتشارات بیژن یورد به مدیر مسئولی غلامرضا معروف و انتشارات عقربه به مدیرمسئولی علی نقویان در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند.
رضایی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه خراسان شمالی در تهران به محل نمایشگاه کتاب که در مصلی امام خمینی (ره) دایر است، مراجعه کنند.
گفتنی است: سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ١٢ اردیبشهت ماه تا ٢٢ همین ماه در محل مصلی امام خمینی (ه) تهران برای بازدید علاقمندان دایر است.
انتهای پیام/آ


بازدید علاقه‌مندان از نمایشگاه کتاب تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.