توفیقی: جریمه زمانی از پاداش‌های استقلال در AFC کم می‌شود

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان به ازای صعود به مراحل بالا از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش مدریافت می‌کنند، که به طور حتم جریمه زمانی از پاداش‌هایی که قرار است به ما تعلق بگیرد کم می‌شود.

توفیقی: جریمه زمانی از پاداش‌های AFC کم می‌شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره جریمه‌ای که AFC برای زمانی در نظر گرفته است گفت: باشگاه استقلال به ازای صعود به مراحل بالا از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش می‌گیرد که در همین راستا به طور حتم این جریمه از پاداش‌هایی که قرار است به ما تعلق بگیرد کم می‌شود و این مبالغ با هم "تهاتر" می‌شوند. حالا این که این جریمه در نهایت از خود زمانی گرفته شود یا به حساب باشگاه گذاشته شود تصمیمی است که باید در هیئت مدیره در مورد آن تصمیمت لازم اتخاذ شود. بعد از دیدار برگشت با ذوب آهن ما همه حساب و کتاب‌های باشگاه را مشخص می‌کنیم و میزان بدهی‌ها و مطالبات مشخص می‌شود و آن زمان هیئت مدیره تعیین می‌کند که مبلغ این جریمه چطور با زمانی حساب شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های همسر منصور پورحیدری و بحث پیامک ۱۰۰ میلیونی تومانی بیان کرد: نظر سازمان بازرسی بود که زنده یاد پورحیدری نمی‌توانست در ۲ سمت عضو هیئت مدیره و سرپرستی باشد و ۲ شغله محسوب می‌شد. تلاش کردیم تا این اتفاق رفع شود تا به نوعی مبلغ قرارداد منصور پورحیدری به عنوان سرپرست را به حساب مطالبات او بگذارند. حتی با وزیر هم نامه نگاری کردند که هنوز به نتیجه نرسیده است.

توفیقی ادامه داد: از طرفی هیئت مدیره مسئولیت مطالبات پورحیدری را به من و قراب واگذار کرد و بعد از بررسی اسناد مالی و فاکتور‌ها مشخص شد مطالبات وی بیست و اندی میلیون تومان بود. سپس هیئت مدیره تصمیم گرفت از اختیارات خود به خاطر خود استفاده کند و مطالبات را به ۱۰۰ میلیون افزایش دهد. منصور پورحیدری جایگاه ویژه‌ای نزد استقلال دارد و همه ارکان باشگاه به دنبال این هستند تا مشکلات خانواده او را حل کنند و تسویه حساب انجام دهند. اما در حال حاضر در این زمینه یک اختلاف حساب مالی وجود دارد که باید حل شود.

معاون ورزشی آبی پوشان درباره آخرین وضعیت پرداختی به بازیکنان استقلال گفت:  تا سقف هشتاد درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و تنها بیست درصد باقی مانده هم می‌ماند برای آن که بازیکنان مفاصه حساب مالیاتی‌اش را بگیرند و بعد از تسویه حساب مالیاتی باشگاه هم با آن‌ها تسویه حساب خواهد رد.

او افزود:امسال هیچ بدهی نداریم و دستمزد مربیان و بازیکنان خارجی را نیز پرداخت کردیم تا بدین ترتیب پرداختی‌ها سنگین نشود و در این میان شفر نیز تمامی حقوق خود را تا به اینجا گرفته و از قراردادش عقب نیست.

توفیقی در مورد روابط شفر و افتخاری و اینکه سرمربی استقلال در نشست‌های خبری از پیامی برای مدیرعامل سخن می‌گوید، گفت: روابط مدیرعامل باشگاه و شفر بسیار خوب است. از طرفی صحبت افتخاری مبنی بر این که شفر گفته بود اگر تو نباشی من هم نیستم بر همین اساس بوده است. اگر شفر صحبت‌های خود بیان می‌کند که بازیکنان ما باتعصب بازی می‌کنند در واقع می‌قصد او از زدن این حرف‌ها این است که او از روابط خوب خود با افتخاری استفاده کرده و از بازیکنانش نزد مدیرعامل حمایت می‌کند. این هم یک تاکتیک روحی روانی است که شفر برای نزدیکی بیشتر به بازیکنان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

توضیحات توفیقی درباره پیامک ارسالی به همسر مرحوم پورحیدری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار