فریبا: فوتبال روى خوش را به استقلال نشان نداد /اميدوارم بد شانسى ها دست از سر استقلال بردارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تصور می کنم در بازى امروز فوتبال روى خوش را به استقلال نشان نداد .در هر صورت استقلال بايد در بازى برگشت گل بزند.

فریبا: فوتبال روى خوش را به استقلال نشان نداد /اميدوارم بد شانسى ها دست از سر استقلال برداردبهتاش فريبا در گفتگو  با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره بازى استقلال مقابل ذوب آهن گفت :قلعه نويى با تغيير تركيب توانست بازى خوبى را به اجرا بگذارد و در میانه های  بازى جنگ تمام عيار به راه افتاده بود.

او ادامه :اضافه شدن حدادى فر در وسط زمين باعث شد تيم ذوب آهن صاحب موقعيت هاى بيشترى شود ، به نوعى ما توقع داشتيم بازى زيباترى را از هر ٢ تيم نظاره گر باشيم اما استقلال و ذوب آهن به خاطر اينكه گل نخورند دنبال بازى مستقيم بودند و در اين ميان هم خط هافبك ها از بين رفته بود.

فريبا بيان كرد :البته تيم استقلال هم خوب بازى كرد و با حضور سهرابيان توانست از سمت چپ و راست حمله كند اما قلعه نويى هر دو سمت را روى استقلال بسته بود.

پيشكسوت استقلال بيان كرد :فكر مى كنم در بازى امروز فوتبال روى خوش را به استقلال نشان نداد .در هر صورت استقلال بايد در بازى برگشت گل بزند و حمله كند و تيم ذوب آهن بايد سعى كند گل نخورد و دنبال ضد حمله باشد و اميدوار هستيم در بازى برگشت بد شانسى ها دست از سر استقلال بر دارد.

فریبا در پایان و درباره پرتاب نارنجک ها گفت:پرتاب نارنجك كار بسيار بدى است و اين در سهميه باشگاه ها در آسيا لحاظ مى شود.

انتهای پیام / 

اظهارات بهتاش فریبا درباره بازی استقلال و ذوب آهن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۲۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
روی خوش چیه دیگه؟ استقلال تمام کننده نداشت از دو مری دروازه میزدن تودست دروازه بان این تیام هم دائم مصدوم میشه اگر دیشب بود حداقل 2 تا گل میزد
آخرین اخبار