معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان ازهزینه کرد نزدیک به 5 میلیارد تومان این نهاد در سال ۹۶ برای پرداخت بیش از ۲۵ هزار کمک موردی به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر خبر داد.

جلال یزدانی به  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص کمک‌های موردی این نهاد اظهار داشت: کمک‌های موردی کمیته امداد اصفهان حمایت‌های فوری و اورژانسی است که به شکل بلاعوض به مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌شود، تأمین مایحتاج و خرید لوازم ضروری زندگی ازجمله مهم‌ترین زمینه‌های پرداخت این کمک‌ها در سال 96 بود.

وی افزود: این نهاد علاوه بر مددجویان تحت حمایت که مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند به سایر اقشار آسیب‌پذیر نیز بر اساس ضوابط و آئین‌نامه‌های خود خدماتی ارائه می‌دهد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان در ادامه اضافه کرد: کمیته امداد اصفهان نزدیک به پنج میلیارد تومان در سال 96 برای پرداخت بیش از 25 هزار کمک موردی به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر، هزینه کرد.

یزدانی منابع کمیته امداد برای ارائه خدمات به نیازمندان را محدود توصیف کرد و گفت: خیران گرامی و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به ادارات این نهاد در محل زندگی خود، شماره‌گیری کد #031*8877* توسط تلفن همراه، مراجعه به پایگاه اینترنتی کمیته امداد و یا استفاده از کارت با شماره 6063737000002509 نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.