مصرف گرایی یکی از موانع اساسی در سبک زندگی ایرانی_اسلامی

فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: مصرف گرایی یکی از موانع اساسی در سبک زندگی ایرانی_اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سردار قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گفت:یکی از موانع مهم و عیوب اساسی در سبک زندگی ما مصرف گرایی و اسراف و زیاده روی و رفاه طلبی افراطی و اشرافی گری است.

وی با بیان اینکه مردم باید نسبت به مصرف داخلی و اقتصاد ملی تعصب داشته باشند، افزود: با خروج آمریکا از  برجام ما اصلا ناراحت نیستیم.


سرهنگ فلاحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند نیز گفت: وجود گروه‌های جهادی در پایگاه‌های بسیج و تشکیل کمیته و کارگروه خدمات رسانی و وجود طرح‌های کرامت در شهرستان ها، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد، کمک به برقراری نظم و امنیت در مراسمات از وظایف ناحیه مقاومت بسیج سپاه است که به خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در طی این مدت تعداد ۳۲۲ نفر از اعتبارات برخوردار شدند و اشتغال پیدا کردند، افزود: پرورش شتر قالی بافی تهیه دستگاه زرشک پاک کنی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار مهدی صادق احمدی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند معرفی و از خدمات سرهنگ فلاحی قدردانی شد.
انتهای پیام/ب


تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بیرجند

برچسب ها: سپاه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.