نوبخت خبر داد؛

افزایش استقبال از مترو پس از اجرای طرح ترافیک جدید

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش آمار مسافران اين ناوگان پس از اجرای طرح جدید ترافیک خبرداد.

افزایش استقبال از مترو پس از اجرای طرح ترافیک جدیدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرنوش نوبخت با بیان اینکه اجرای طرح جدید ترافیک از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۷ باعث افزایش استفاده شهروندان از مترو شده، گفت: طی روزهای اخیر مسافران متروی تهران در ایستگاه های محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد در مقایسه با هفته های گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: شركت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز به منظور پاسخگویی به این اقبال شهروندان، ظرفیت پذیرش مسافر در خطوط خود را در حد امکان افزایش داده است .

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینكه از ابتدای هفته یک رام قطار به خط سه اضافه شده، افزود: این كار سبب افزایش ۲۵ هزار نفری ظرفیت روزانه این خط شده است؛ ضمن اینكه در ۴ روز گذشته قطارهای فوق العاده در خطوط ۱ و ۲ متروی تهران هم اعزام شده اند تا خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.

نوبخت تصریح کرد: تعداد زیادی از ایستگاه های متروی تهران در مرکز شهر و در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد قرار گرفته اند که زمینه مناسب برای استفاده از این حمل و نقل پاك به جای استفاده از خودرو شخصی را فراهم کرده است. امیدوارم با تامین ناوگان و فرهنگسازی برای استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی بتوانیم ضمن کاهش ترافیک در زمینه کاهش آلودگی هوای پایتخت هم گام های موثری را برداریم.

مدیرعامل شركت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان با اشاره به اینكه در آینده افزایش ظرفیت قطارها را خواهیم داشت، گفت: امیدواریم با استفاده بیشتر شهروندان از مترو شاهد افزایش مسافران این حمل و نقل پاك، ایمن و سریع باشیم.

انتهای پیام/

 

ظرفیت روزانه خط خط ۳ مترو افزایش یافت

برچسب ها: مترو ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
چند ساله دارند خط های 6 و 7 رو می سازند؟ من ریش سیبیل نداشتم این خط ها شروع به کار کردند الان موهام ریخه و اونی هم که باقی مونده سفید شده
آخرین اخبار