تواهن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای برگزاری نمایشگاه‌ها تنها استانداری تصمیم گیرنده نیست/ شهرداری و راهور هم نظر می‌دهند

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: برای برگزاری نمایشگاه‌ها تنها استاندرای تصمیم گیرنده نیست.

برای برگزاری نمایشگاه‌ها تنها استانداری تصمیم گیرنده نیست/ شهرداری و راهور هم نظر می‌دهنداحمد تواهن معاون عمرانی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با ترافیک پر حجم نمایشگاه‌ها اظهار کرد: برای موضوع برپایی نمایشگاه در شهر تهران جلسه‌ای با حضور مسئولان تمام دستگاه‌های شهری از جمله شهرداری و راهور تشکیل شد.

وی افزود: تمام دستگاه‌ها نظرات خود را در خصوص جایگاه نمایشگاه ارائه دادند و تصمیم گرفته شد که نمایشگاه در مکان قبلی برگزار شود.

تواهن با بیان اینکه تنها استاندرای برای برگزاری نمایشگاه‌ها تصمیم گیری نکرده است، گفت: استانداری تنها سازمان پاسخگوی ترافیک پرحجم در مسیر نمایشگاه نیست، بلکه باید تمام دستگاه‌هایی که در جلسه برای برپایی نمایشگاه حضور داشتند نیز پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: صدور هرگونه مجوز برای برگزاری نمایشگاه تنها به دستور و تصمیم استانداری صورت نمی‌گیرد که اکنون مسئولیت ترافیک پرحجم آن را برعهده بگیرد.

معاون عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: مشکل ترافیک شهر تهران باید از ریشه حل شود تا در زمان برپایی نمایشگاهی دچار این مشکلات شهری نشویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار