دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی ؛

اتفاقات بازار ارز، سفرهای خارجی را تحت تاثیر قرار داده است

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت: تبدیل ارز به ریال برای مسافران خارجی سخت شده و موجب شده این مسافران در ایران دچار سردرگمی شوند.

تاثیر شدید نوسانات ارزی بر سفر های خارجیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مجید فرقانی در خصوص نوسانات اخیر بازار ارز، افزود: این نوسانات از چند جنبه ما را دچار مشکل کرده است، از طرفی در زمینه پرداخت مبالغ سفر به شرکت‌ها که باید از طریق دلار انجام گیرد دچار مشکل هستیم و از سوی دیگر مسافران خارجی برای تبدیل دلار به ریال دچار مشکل هستند.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلاتی به وجود آمده مربوط به مسافرانی است که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، با توجه به هزینه‌های اقامت در سایر کشور‌ها پرداخت هزار یورو به هر مسافر، کفاف هزینه‌های آن‌ها در سفر را نمی‌دهد، ضمن اینکه مسافرانی هستند که برای اقدامات مختلفی غیر از تفریح نیاز بیشتری به ارز دارند.

وی افزود:  در این زمینه با مدیران سازمان میراث فرهنگی، مدیران استانی و سایر مدیران مرتبط مذاکراتی انجام دادیم که تا این لحظه نتیجه‌ای نداشته است، بانک مرکزی در خصوص برخی از صنایع اعلام کرد که تصمیماتی را گرفته، اما در حوزه گردشگری تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام //ف. ن

تاثیر شدید نوسانات ارزی بر سفر های خارجی

برچسب ها: ارز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.