طرح مسیر کسب و کار من در یزد اجرا می‌شود

مدیرکل امور بانوان استانداری یزد از اجرای طرح مسیر کسب و کار من ویژه صاحبان ایده و صاحبان مشاغل نو پا در استان یزد خبر داد.

کرمانیان مدیرکل امور بانوان استانداری یزددر گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اجرای طرح ملی مسیر کسب و کار من در یزد گفت:ثبت نام در سامانه این طرح از ۱۰ روز پیش آغاز شده و تا ۱۰ روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای هر استان سهمیه ۱۰۰ نفره برای ثبت نام در این طرح در نظر گرفته شده که در استان یزد، ظرفیت ۷۰ نفری برای زنان و ظرفیت ۳۰ نفری برای مردان در نظر گرفته شده است.

کرمانیان خاطرنشان کرد: در قالب این طرح، افراد صاحب ایده برای ادامه کسب و کار خود و موفقیت در مسیر اجرایی کردن ایده‌های خود، آموزش داده می‌شوند.

مدیرکل امور بانوان استانداری یزد تصریح کرد: تاکنون ۵۹ نفر در سامانه این طرح ثبت نام کرده اند که امیدواریم در مدت زمان باقیمانده، با اطلاع رسانی توسط ادارات و دستگاه‌های مختلف، شاهد افزایش مشارکت صاحبان ایده و مشاغل نو پا باشیم.

وی اظهارداشت: این طرح بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مرکز توسعه کارآفرینی اجرا می‌شود و در استان‌ها، دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری، متولی اجرای این طرح هستند.

انتهای پیام/ ا

اجرای طرح مسیر کسب و کار من ویژه صاحبان ایده و صاحبان مشاغل نو پا در استان یزد

برچسب ها: کسب و کار ، اشتغال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.