استفاده از کالای ایرانی باید در جامعه جای بگیرد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزدگفت:حمایت مسئولان از تولیدکنندگان داخلی یکی از لازمه‌های اساسی در ایجاد اشتغال جوانان است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:با ارتقاء حداکثری کیفیت کالا‌های ایرانی و نیز ارائه آن‌ها باقیمتی درخور جامعه، بستری مناسب برای حضور مردم در بازار داخلی را فراهم آوریم تا  استفاده از کالای ملی در عرف اجتماع جای بگیرد.

فخرالسادات خامسی هامانه افزود: همواره سعی شده تا با ایجاد بازارچه‌های متعدد، فروش کالای داخلی در جامعه را بالا برد، ولی این اقدامات همگی به‌صورت مسکنی عمل کرده و تاکنون نتوانسته‌اند به‌صورت بنیادین در این عرصه عمل کنند.

وی  ایجاد و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی را اصلی‌ترین لازمه حمایت از کالای داخلی در جامعه دانست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به  نقش خانواده‌ها در دستیابی به راهکار‌های بلندمدت در عرصه حمایت از کالای ملی افزود: مادران در خانواده تعیین‌کننده ملزومات هستند، باید با اقداماتی جدی در راستای ارائه کالای باکیفیت و قیمت مناسب، نگاه بانوان را به سمت کالای داخلی ببریم.

خامسی بیان کرد: نمی‌توان از یک کالا به‌صرف ایرانی بودن حمایت کرد: این حمایت باید در مسیر لازمه‌های هر استان و بر اساس نیاز مردم تعریف شود و حمایت مسئولان از تولیدکنندگان داخلی یکی از لازمه‌های اساسی پیشرفت در این عرصه است.

انتهای پیام/ی

نگاه بانوان را به سمت کالای داخلی ببریم

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.