در چارچوب دیدارهایی معوقه از لیگ برتر انگلیس،دو دیدار همزمان برگزار شد که تیم چلسی متوقف شد و آرسنال شکست خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در چارچوب دیدارهایی معوقه از لیگ برتر انگلیس، از ساعت 23 و 15 دقیقه دو دیدار همزمان برگزار شد که تیم چلسی متوقف شد و آرسنال شکست خورد.

چلسی میزبان تیم هادرزفیلد بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا شانسش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به شدت کاهش یابد. دپویتره دقیقه 50 هادرزفیلد را پیش انداخت اما مارکوس آلونسو مدفع چپ گلزن چلسی در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند.

چلسی با این نتیجه 70 امتیازی شد و در فاصله یک هفته مانده تا پایان لیگ جزیره ، دو امتیاز با لیورپول رده سومی فاصله دارد تا تنها شکست لیورپول و پیروزی چلسی در بازی آخر ، باعث شود تا شاگردان کونته سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کسب کنند. هادرزفیلد نیز 37 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه شانزدهم ، ماندگاری اش را در لیگ برتر قطعی کرد.

در دیگر مسابقه آرسنال با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبانش لسترسیتی شد. گل‌های این بازی را ایهیناچو 14، واردی پنالتی 76، محرز 90 و تک گل اوبامیانگ در دقیقه 53 زده شد.

ضمن اینکه آرسنال از دقیقه 15 به دلیل دریافت کارت قرمز توسط ماوروپانوس 10 نفره شده بود. این نخستین شکست آرسن ونگر مقابل روباه ها در طول 22 سال هدایت توپچی ها بود.  آخرین پیروزی لستر مقابل آرسنال به سال 1994 برمی گشت.

آرسنال با 60 امتیاز ششم و لستر با 47 امتیاز نهم است.

انتهای پیام/

شکست آرسنال و تساوی چلسی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار