رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان گفت: طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان با رویکرد نظارت بر بازار ارزاق عمومی از ۲۵ اردیبهشت ماه جاری در استان آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  محسن حسینی الاصل رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی افزود: این طرح با هدف نظارت بیش از پیش بر نحوه عرضه اقلام و مایحتاج ضروری مردم و کنترل بازار در ایام ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود.
وی اظهار کرد: در اجرای طرح ضیافت امسال روزانه هشت اکیپ در خراسان شمالی در دو نوبت صبح و عصر بر روند فعالیت بخش‌های مذکور نظارت خواهند داشت.
حسینی الاصل گفت:  این طرح با همکاری دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل دامپزشکی، سازمان حمل و نقل و پایانه ها، پلیس آگاهی نیروی انتظامی و اتاق اصناف، بر فعالیت واحد‌های صنفی و غیرصنفی در بخش تهیه، توزیع و عرضه مایحتاج عمومی، ارایه خدمات، رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت ویژه و گسترده‌ای در استان انجام می‌شود.
وی افزود: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی، خصوصا گرانفروشی، تقلب، کم فروشی و عدم رعایت موازین بهداشتی یا عرضه کالای فاسد یا تاریخ مصرف گذشته، می‌توانند گزارش یا شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا بصورت حضوری و کتبی اعلام نموده تا در اسرع وقت به گزارش و شکایت آنان رسیدگی شود.
انتهای پیام/ ب

 

خراسان شمالی بیش از ۲۵ هزار واحد صنفی در قالب ۱۲۰ اتحادیه دارد.

برچسب ها: تعزیرات ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.