فردا ؛ طنین مرگ بر آمریکا در سراسر استان سمنان

مردم همیشه در صحنه استان سمنان ، فردا جمعه در اعتراض به سیاست های فریب کارانه آمریکا ، راهپیمایی ضد استکباری برگزار می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، این راهپیمایی برای محکومیت عهد شکنی آمریکا در موضوع برجام و اعلام پشتیبانی مجدد مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور برگزار خواهد شد .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه این استان برای حضور پر شور در این راهپیمایی دعوت کرده است .
دربخشی از این پیام آمده است :
اقدام جنون آمیز رئیس جمهور آمریکا در خروج یک جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف برملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی و اظهارات سخیف این بازیچه لابی صهیونیست ها علیه ایران ، بیانگر خوی استکباری و اصلاح ناپذیر بودن هیات حاکمه شیطان بزرگ آمریکا و از سوی دیگر اثبات حقانیت آرمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه و هوشیاری مستدل آینده نگرانه ، مقتدای عظیم الشان امت اسلامی و قافله سالار صبر و بصیرت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در تبیین گهر بار چرایی بی اعتمادی به سردمداران ضد بشری استکبار و طاغوت اعظم آمریکا می باشد.
اینک با تاکید بر ضرورت عبرت آموزی واقع بینانه از وقایع سال های اخیر مرتبط با موضوع و در پاسخ به تماس های مکرر مردم فهیم و زمان شناس ،به منظور محکومیت سراسری این اقدام ، آحاد امت دشمن شناس و همیشه در صحنه با هر سلیقه و گرایش سیاسی و در عین حال ، ید واحده در برابر دشمنان کینه توز و دفاع از امنیت و منافع ملی را به شرکت پرشور در تظاهرات ضدآمریکایی _ صهیونیستی و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین با اعلام اطاعت محض تا پای جان از فرامین و رهنمودهای معظم له و حمایت همگان از تدابیر مقامات کشوری دعوت می نماید.

انتهای پیام / گ

راهپیمایی ضد استکباری در سراسر استان سمنان برگزار می شود

برچسب ها: نمازجمعه ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار