عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

بد عهدی‌های آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز وجود داشته است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بد عهدی‌های آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز وجود داشته است.

 محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به خرج آمریکا از برجام گفت: این حرکت آمریکا و همچنین بدعهدی‌هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز داشته برای  مردم روشن و پوشیده نیست.

حسینی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران یک نظام اسلامی و بر اخلاق مداری استوار است، افزود: با توجه به بدعهدی‌ها و تهمت‌هایی که دشمنان به ما زدند از برجام خارج نشدیم، بلکه با نگاه مذاکرات و تعهد‌های آنچنانی در بین بزرگان دنیا حاضر شدیم تا ثابت کنیم ما هم به عنوان یک کشور اسلامی از حقوق مسلمی برخوردار هستیم و به حقوق همه مردم دنیا احترام می‌گذاریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پذیرش برجام توسط ایران و ﺧﺮﻭﺝ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺍﺯ ﺑﺮﺟﺎﻡ، ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﺑﺰﺭگی برای ﺍﯾﺮﺍﻥ است گفت: ما توانستیم به دنیا ثابت کنیم که بر صحبت‌ها و عهد‌ها استوار هستیم.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه مسئولان نظام با یک عزم راسخ برای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و با وحدت کلمه و انسجام بر مشکلات فایق خواهیم آمد.

انتهای پیام / ج

سخنان حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره خروج آمریکا از برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.