خروج از برجام، بی تعهدی آمریکا را آشکار کرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: خروج آمریکا از برجام، دسیسه و بی تعهدی استکبار را آشکار کرد.

نماز جمعهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار داشت: نقض برجام، بی تعهدی، بد عهدی و رفتار استکباری و استعماری آمریکا در این توافق بین المللی را که از قبل نیز برای ایران مشخص و مشهود بود، نزد همگان آشکار کرد.

وی افزود: در این جریان، مردم کشور‌های جهان به مکر، شیطنت، توطئه و دسیسه‌های استکباری  آمریکا علیه امت اسلامی پی بردند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: خروج آمریکا از برجام نه تنها برای ایران مشکل ساز نمی‌شود بلکه موجب انسجام و اتحاد همه اقشار و جناح‌ها در برابر زورگویی و یاوه گویی این دشمن دیرینه شد.

نکونام، خودباوری و تکیه بر اقتصاد داخلی را رمز پیروزی و اقتدار جمهوری اسلامی بیان و اضافه کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بهترین راهکار توسعه و پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به توطئه‌های تهدید و تحریم اقتصادی از سوی دشمن برای تضعیف نظام اسلامی تأکید کرد: توجه و تکیه به نیرو و دانش داخلی در هر عرصه‌ای، منجر به خودکفایی و تولید انبوه و با کیفیت در کشور می‌شود.

نکونام، اتحاد و همدلی بین مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم و اقشار کم درآمد را موجب تقویت انسجام و ایستادگی در برابر استکبار جهانی بیان کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه، با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه میهمانی خدا بهترین فرصت برای تزکیه نفس و خود سازی و رسیدگی به اقشار آسیب پذیر جامعه در پیروی از سیره ائمه اطهار (ع) است.

نمازگزاران نیز پس از اقامه نماز جمعه، با پرپایی تظاهرات ضد استکباری و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را نسبت به عهد شکنی و خروج آمریکا از برجام به عنوان یک پیمان بین المللی اعلام و این اقدام خصمانه را محکوم کردند.

گفتنی است: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از بهانه‌جویی‌های واهی و تهدیدات مختلف در مورد تصمیم خروج از توافق هسته‌ای برجام، شامگاه سه شنبه گذشته ۸ می ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ هجری شمسی، فرمان اجرایی خروج آمریکا از این توافق را امضا کرد.

انتهای پیام/ش

ماه رمضان بهترین فرصت برای رسیدگی به اقشار آسیب پذیر

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار