ساماندهی بام لرستان و رودخانه خرم‌آباد

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه بام لرستان ساماندهی می‌شود گفت: عملیات اجرایی ساماندهی رودخانه خرم‌آباد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گودرز امیری معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری لرستان اظهار داشت: لرستان به‌ویژه شهر خرم‌آباد گنجینه‌ای ارزشمند از آثار تاریخی، فرهنگی و هنری است که دلیری مردم این استان در دوران دفاع مقدس فراموش‌نشدنی است.

وی افزود: شهر خرم‌آباد ظرفیت‌های بسیاری دارد که لازم است این پتانسیل‌های شهر توسط رسانه‌ها به‌خوبی معرفی شود تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر خرم‌آباد فراهم شود؛ وجود طبیعت زیبا، ظرفیت‌های بزرگ و نیروی انسانی ارزشمندی که داریم و از طرفی عقب‌ماندگی‌هایی که در شهر وجود دارد با تلاش و سخت‌کوشی می‌توان تبدیل به توسعه شهر شود.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: در کنار توانمندی‌ها باید شهردار و شورای شهر برنامه‌ای تدوین کنند تا نظرات و دیدگاه‌های مردم را گرفته، ایده‌های اجرایی نو را جمع‌آوری کرده و بهترین ایده‌ها را معرفی کنند؛ افرادی که در شهر زندگی می‌کنند بهتر از ما مشکلات شهر را می‌دانند که می‌توان به‌خوبی از پیشنهاد شهروندان درراستای برطرف کردن مشکلات استفاده کرد.

وی بیان کرد: با تلاش استاندار لرستان اقدامات مختلفی در بحث مدیریت شهری، تملک و آزادسازی قلعه فلک الافلاک صورت گرفته است که باکار‌هایی که انجام‌شده امسال تعداد گردشگران در حوزه‌های فرهنگی، هنری و تاریخی نسبت به گذشته قابل قیاس نیست.

امیری بابیان اینکه این حجم گردشگر می‌توانند سبب توسعه شهر شود تصریح کرد: ساماندهی رودخانه خرم‌آباد و احداث دو پل انجام می‌شود که اعتبار لازم تأمین و در انتظار نتایج شهردار و شروع عملیات اجرایی توسط پیمانکار است.

وی گفت: ساماندهی بام لرستان نیز در دستور کار است، اعتباراتی در نظر گرفته‌شده و مشاور در حال مطالعه است که به‌زودی اقدام به ساماندهی بام لرستان می‌شود.

انتهای پیام/م

بام لرستان و رودخانه خرم‌آباد ساماندهی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۵:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
عمل کنید!!! همش میگید رودخانه خرم آباد ساماندهی میشه اما کو؟؟ بام خرم آباد نیمه کاره رها شده، حریم قلعه هم معلوم نیست کی آزاد میشه! پروژه برج های دوقلو، زیرگذر بهارستان،بوستان پل شاپوری اینا همه پروژه هایی هستند که نیمه کاره رها شدن
آخرین اخبار