لحظه وحشتناک حمله کانگورو به دختر 9 ساله در باغ وحش + فیلم

یک مادر جوان به صورت تصادفی لحظه وحشتناک حمله یک کانگورو به دختر 9 ساله را در یک باغ وحش ثبت نمود.

لحظه وحشتناک حمله کانگورو به دختر 9 ساله در باغ وحش + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله یک کانگورو به دختر 9 ساله‌ای را به تصویر می‌کشد. مادر جوان "چیینه" که مشغول فیلمبرداری با تلفن همراهش بود به صورت تصادفی لحظه وحشتناک حمله این حیوان به دخترش را ثبت نمود.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در لحظه‌ای که این دختر به دیوار فلزی نزدیک می‌شود ناگهان کانگورو با دست خود او را به سمت دیوار می‌کشد و سپس چند ضربه به سر و صورتش وارد می‌کند.

این حادثه در یک باغ وحش در منطقه آلباما آمریکا رخ داد. گفته می شود این دختر در اثر این حادثه دچار ضربه مغزی شده است. خانواده چیینه با تنظیم یک شکایت علیه مسئولان پارک از آنها درخواست غرامت کرده‌اند. در این شکواییه به عدم وجود علایم هشدار دهنده و همچنین نقص موانع فیزیکی برای جلوگیری از تماس افراد با حیوانات باغ وحش اشاره شده است. مادر این دختر در گفتگو با WMTW گفت امیدوار است طرح این شکوائیه از بروز اتفاقات مشابه دیگر برای سایر کودکان در این پارک جلوگیری کند. او اضافه کرد ممکن است سایر کودکان مانند دختر او خوش شانس نباشند.

عمل نژادپرستانه پرتاب دانشجویان سیاه پوست از بالای استیج! + فیلم

انتهای پیام/

دختر 9 ساله از حمله یک کانگورو جان سالم بدر برد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
بازی میکردن دیگه
آخرین اخبار