رمضانی:امیدی برای ماندن تاسیسات دریایی در لیگ فوتسال وجود ندارد

قائم مقام باشگاه فوتسالی تاسیسات دریایی گفت:جلسات مدیران کمیته فوتسال با مسئولان تیم تاسیسات دریایی بی نتیجه است و احتمال ماندن این تیم در لیگ برتر فوتسال وجود ندارد.

 ولی الله رمضانی، قائم مقام باشگاه فوتسالی تاسیسات دریایی در گفتگو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسئولان کمیته فوتسال جلساتی را برای بررسی شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی تشکیل داده اند اما در مجموع این جلسات به نتیجه خاصی نرسیدند و این احتمال که تاسیسات دریایی در دور بعدی لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشد، ناممکن است.

او ادامه داد: در این جلسات مسئولان کمیته فوتسال پیشنهاداتی برای ماندن تیم در لیگ داده شد اما هیچکدام از آن ها عملی نیست و ما می دانیم از لیگ برتر فوتسال کشورمان نمی توانیم هیچ در آمدی  برای سر و سامان دادن تیم داشته باشیم، زیرا حامی مالی در این لیگ وجود نداشته و باشگاه ها نمی توانند در آمدی از این راه داشته باشند.حتی کمیته فوتسال در تلاش است تا یک حامی مالی کلی برای تمامی تیم های لیگ برتر فوتسال کشورمان جذب کند اما این مورد نیز نمی تواند به شرایط وخیم باشگاه تاسیسات کمکی کند.

رمضانی در رابطه با فروش باشگاه تاسیسات دریایی گفت: 2 شرکت برای خرید این باشگاه فوتسال تلاش کرده اند ولی آن ها قابل قبول نبوده اند و شرایط واگذاری این تیم به آن ها وجود نداشت و یا رقم پیشنهادی شان  آنقدر نزدیک به رقم مورد نظر ما نبود.

قائم مقام باشگاه فوتسال تاسیسات دریایی در رابطه با احتمال منصرف شدن تاسیسات از انحلال تیم گفت: از مدت ها قبل نامه انصراف شرکت از تیم داری منتشر شده است و بعید میدانم مسئولان تیم از این نظرشان منصرف شوند. آن ها  تلاش می کنند تا این تیم را به فروش برسانند زیرا شرایط مالی اجازه تیمداری را به آن ها نمی دهد.

انتهای پیام/

اظهارات قائم مقام باشگاه فوتسال تاسیسات دریایی در رابطه با شرایط تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار