اولین همایش کارآفرینی استارت آپ در خمین برگزار شد

اولین همایش کارآفرینی و ایده پردازی در بیت قدیمی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ اولین همایش کارآفرینی و ایده پردازی با عنوان استارت آپ ویکِند در سالن همایش‌های بیت قدیمی امام خمینی (ره) برگزار شد.

تنهایی مسئول برگزاری در این همایش گفت: هدف از این برنامه ترویج فرهنگ کارآفرینی به جای استخدام در بین جوانان است.

تنهایی افزود: این رویداد کارآفرینی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت کننده با ایده‌های مختلف برگزار شد که برترین ایده‌ها به انتخاب داوران به پارک علم و فناوری معرفی می‌شوند.

رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه دولت از این ایده‌ها حمایت می‌کند گفت: ایده‌های برتر می‌تواند در این شرایط تحریم‌ها روند رو به جلویی در اقتصاد داشته باشد کما اینکه در کشور استعداد‌های درخشانی داریم که باید این استعداد‌ها به عملی شدن برسد.

تولید کالای ایرانی بایدحمایت قشر جوان محقق می‌شود

حجت الاسلام حسینی امام جمعه خمین هم در این همایش گفت: باید قشر جوان را حمایت کرد تا شعار اقتصاد مقاومتی و کالای ایرانی محقق شود.

حجت الاسلام حسینی افزود:متاسفانه امروزه جوانان ما به دنبال استخدام در ادارات یا شرکت‌ها می‌باشند و ایده‌ای برای شروع کاری متفاوت و جدید ندارند.

در پایان این همایش طهرانی فرماندار خمین هم به نرخ بالای بیکاری در شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از روش‌های کاهش نرخ بیکاری انجام همین رویداد‌ها و عملی کردن افکاری است که در ذهن هر جوان می‌تواند تبدیل به یک شغل یا حرفه شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.