تشکیل ۱۱هزار پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از تشکیل ۱۱ هزار پرونده تخلفات وارد شعب تعزیرات حکومتی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهرام براری  مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: در سال گذشته ۱۱ هزار پرونده در سه بخش قاچاق کالا و ارز، خدمات بهداشت، دارو و درمان وارد شعب تعزیرات حکومتی استان لرستان شده که در مقایسه با سال ۹۵ به لحاظ کیفی رشد قابل‌توجهی داشته است.

وی افزود: در راستای پرونده‌های قاچاق کالا و ارز ۵۲ درصد افزایش داشته‌ایم که نشان می‌دهد در مبارزه با قاچاق کالا در استان قطعیت و موفقیت بیشتری وجود داشته است، در بحث بهداشت دارو و درمان نیز ۵۵ درصد رشد داشته‌ایم که نشان می‌دهد دستگاه‌های نظارتی به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی و واحد‌های تعزیرات درزمینهٔ کشف و برخورد با متخلفان اقدامات مؤثری انجام داده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: در بحث اجرای احکام نیز نسبت به سال ۹۵ رشد قابل توجهی داشته‌ایم به‌طوری‌که سمت‌وسوی ما در بحث اجرای احکام به لحاظ کیفی و اثرگذاری، تأثیرپذیری در تأمین امنیت اقتصادی و در حوزه‌های مختلف به صورت مثبت‌تر اقدام شده است.

وی بیان کرد: در سال ۹۵ مجموعه جرائمی که وصول‌شده حدود ۸۰ میلیارد ریال به لحاظ کیفی افزایش داشته است و بیش از ۶۰ درصد از محکومیت‌های قطعی واردشده به اجرای احکام وصول‌شده و مابقی تحت تدابیر و شرایط قانونی در قالب اقساط و سایر مسائل قانونی در مواردی تحمل حبس به جایگزینی از جزای نقدی و یا در قالب مشمول عفو واقع‌شدن در دست اجرا است.

براری تصریح کرد: تخلفات حوزه بهداشت عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی بوده که نسبت به سال ۹۵ افزایش داشته است، به لحاظ کمی حوزه کالا و خدمات بیشترین تخلف را در بین سه حوزه به خود اختصاص داده است، به لحاظ میزان محکومیت‌ها، پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیشترین حجم و میزان مجازات‌ها را به لحاظ ارزش ریالی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/م

۱۱ هزار پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی لرستان تشکیل شد

برچسب ها: قاچاق ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار