دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گفت:در طول ۱۲۰۰ سال میلیون‌ها نفر به زیارت امام رضا می‌آیند تا نشان دهند مأمون تروریست بوده و امام رضا (ع) شهید راه عدالت و معنویت است.

در طول ۱۲۰۰ سال معنویت همیشه پشتوانه عدالت بوده استبه گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید جلیلی در ششمین کنفرانس بین‌المللی افق نو افزود: اینجا نه شهری معمولی بلکه تریبونی برای افشا کردن تروریست و مبارزه با تروریست و مناسب‌ترین جا برای برگزاری چنین کنفرانسی است.

وی با اشاره به اینکه در طول ۱۲۰۰ سال معنویت همیشه پشتوانه عدالت بوده است تصریح کرد: از نهضت سربداران برای مقابله با مغولان گرفته تا قیام گوهرشاد در ۸۰ سال پیش که به یک تراژدی بزرگ تبدیل شد، نشانی بر این ادعاست.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب ادامه داد: رضا میرپنج توسط انگلیس‌ها در ایران به پادشاهی رسید و پرچم‌دار غرب‌گرایی در ایران معاصر شد، او مردم این شهر را قتل عام و زنده به گور کرد، چون حاضر نشدند روسری از سر برداند.

جلیلی با بیان اینکه قتل عام مردم آخرین تراژدی نبوده است گفت: چهل سال بعد از این حادثه امام خمینی به بخاطر اعتراض به کاپیتولاسیون تبعید شد و در یک سخنرانی تاریخی گفت: اگر یک آشپز امریکایی شاه ایرانی را بکشد کسی حق محکومیت او را ندارد.

وی با اشاره به سفر کارتر به ایران افزود: کارتر رژیم شاه را جزیره ثبات خواند، اما طولی نکشید که ایران تبدیل به کابوس آن‌ها شد.

وحید جلیلی ادامه داد:ما چهل سال مقاومت کرده ایم و شهید دادیم از جمله ۸ سال جنگ تحمیلی بیشترین تحریم‌های سیاسی را تحمل کرده ایم، وضع امروز مردم و پیشرفت را مقایسه کنید، مصر نوکری امریکا را کرده است.

وی افزود:ما به ترامپ و بولتون حق میدهیم دلیل ناله‌ها و زوزه هایشان را میفهمیم، اما از هویتمان نمی‌توانیم دست بکشیم و شعار ما مبارزه با تروریست است.
 
انتهای پیام// ج.ر
 

ششمین کنفرانس بین‌المللی افق نو

برچسب ها: فلسطین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.