استاندار همدان:

وحدت و هم افزایی ملی شرط جامعه امروز

استاندارهمدان به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: شرایط امروز می‌طلبد همبستگی، وحدت و انسجام و هم افزایی ملی  را مدنظر داشته باشیم.

وحدت و هم افزایی ملی شرط جامعه امروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت  استاندار همدان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اسدآباد با اشاره نداشتن برنامه روزمرگـی را برای مدیران و مدیریت یک مجموعه به ارمغان می آورد، گفت: فرماندار می‌تواند با درخواست برنامه سالانه از مدیران ،عملکرد نهادها را کنترل کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در در اسدآباد ۲ هزار و ۵۳۰ اشتغال جدید ایجاد شده است، گفت:  راه آهن، کنار گذر، اتوبان، طرح‌های اقتصادی بخش خصوصی  از طرح های اجرا شده در اسداباد است.

استاندار همدان با بیان اینکه سه مساله توسعه، تولید و اشتغال مهمترین مسئله در اسداباد است، عنوان کرد: همه خواسته رهبرانقلاب و رییس جمهور کار است و اگر قدمی دراین راه برنداریم این یعنی حاشیه.

استاندار در خصوص سرمایه گذاری دیار سیدجمال نیز گفت: نماینده مردم اسدآباد در مجلس برای ایجاد مراکزاشتغال چند سرمایه گذار به بنده معرفی کرده است.

استاندار همدان همچنین به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: شرایط امروز می‌طلبد همبستگی، وحدت و انسجام و هم افزایی ملی را مدنظر داشته باشیم.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین افشاری، کریم حمیدوند سکان فرمانداری اسدآباد را به عهده گرفت.

انتهای پیام/د.ا

شرایط امروز می‌طلبد وحدت و هم افزایی ملی داشته باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.