معرفی ۷۱۶ نفر برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌ها

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سال گذشته ۷۱۶ نفر برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محمد دهقان معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: سال گذشته در قالب 70 رسته ثبت شده مشاغل خانگی برای سازمان صنعت، معدن و تجارت، 716 نفر برای دریافت تسهیلات اشتغال به مبلغ 55 میلیارد و 550 میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی ادامه داد: 680 نفر در قالب تسهیلات مستقل برای دریافت 50 تا 100 میلیون ریال و در مجموع 34 هزار و 750 میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند همچنین علاوه بر افراد مستقل 36 نفر پشتیبان در قالب تسهیلات 200 میلیون ریالی تا 750 میلیون ریالی مجموعا به مبلغ 20 هزار و 800 میلیون ریال به بانک‌‌های عامل معرفی شدند.

وی گفت: تاکنون 449 نفر به دریافت تسهیلات مورد اشاره موفق شده‌اند و در مجموع 29 هزار و 700 میلیون ریال به آنها پرداخت شده و فرآیند پرداخت تسهیلات به معرفی‌شده‌ها ادامه دارد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی فرش دستباف، رشته‌های وابسته، صنایع نساجی، پوشاک و سراجی، بخش صنعت و خدمات را عرصه‌هایی برشمرد که تسهیلات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ب

716 نفر برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.