افتتاح نمایشگاه تولیدات طرح های خوداشتغالی مددجویان آذربایجان غربی در ارومیه

همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر نمایشگاه تولیدات طرح های خوداشتغالی و مشاغل خانگی کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  با هدف توانمند سازی و بهبود کسب و کار، نمایشگاه تولیدات طرح های خوداشتغالی و مشاغل خانگی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در  21 غرفه با حضور مدیران کل کمیته امداد و بهزیستی،مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی در محل سالن نمایشگاه بهزیستی ارومیه افتتاح شد.

سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه همدلی موجود بین کمیته امداد و بهزیستی را ستود و اظهار کرد: ثمرات این همدلی و همکاری به طور قطع در رشد سطح معیشت جامعه هدف تاثیر گذار است.

وی اشتغال و مسکن را از مهمترین فعالیتهای بهزیستی عنوان کرد و افزود:  سازمان بهزیستی تاکید ویژه ای بر روی این دو اصل دارد به نحوی که اعتبارات خوبی به این حوزه ها اختصاص می دهد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز در این مراسم از فعال بودن  95 درصد طرح های اشتغال زایی کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و افزود: 54 درصد طرح های اشتغال در مناطق مرزی و روستاها اجرا می شود.

گفتنی است: نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی و مشاغل خانگی کمیته امداد و بهزیستی تا 19 ماه جاری از 10 صبح تا 5 عصر برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.

انتهای پیام/ح

برپایی نمایشگاه تولیدات خود اشتغالی مددجویان در ارومیه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.