اسلحه‌های انفرادی پرقدرت جهان

امروز بیشترین سرمایه گذاری های ارتش های جهان بر روی سلاح های انفرادی پرقدرت است.

اسلحه های انفرادی پرقدرت جهانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای امروز که هر آن ممکن است جنگی میان کشورها رخ دهد، جان سالم به در بردن کمی دشوار شده است. به همین دلیل خیلی از افراد ترجیح می دهند یک سلاح گرم در خانه و یا همیشه همراه خود داشته باشند. این سلاح های انفرادی می توانند جان یک فرد را در مقابل دشمن نجات دهند. از این رو بیشتر سرمایه گذاری ارتش های جهان بر روی سلاح های انفرادی است. در این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از بهترین سلاح های انفرادی آشنا کنیم، پس همراه ما باشید.

۱_ تفنگ با گلوله هدایت شونده
این سلاح دقیق دیگر اشتباه در هدفگیری را از بین می برد چرا که از دقت بالایی برخوردار بوده و گلوله آن قابلیت هدایت دارد. سرعت شلیک گلوله آن ۳۲ کیلومتر بر ثانیه است و از تکنولوژی قفل موشکی و جت های جنگنده برای ساختش استفاده شده است. این سلاح علاوه بر استفاده ی تک تیراندازان ماهر، برای شکارچیان نیز مناسب است.
۲_ ای اس ۵۰
برد مفید این سلاح نیمه خودکار به ۱۸۰۰ متر می رسد که از فاصله های بسیار دور نیز با گلوله های آتشزا و انفجاری و همچنین دقت بالا به هدف بر خورد می کند. همچنین با خشاب های ۵ تا ۱۰ گلوله ای نیز علاوه بر تغذیه دستی می توان این اسلحه را تغذیه نمود.
۳_ روولور اسمیت و وسون
به دلیل هدفگیری و تیراندازی عالی در شرایط مختلف، این تفنگ برای بسیاری از نیروهای نظامی و پلیس های سراسر جهان یکی از سلاح های کمری پر طرفدار است. وزن روولور یک کیلوگرم بوده و ۶ گلوله را در خود جای می دهد.
۴_ کلت عقاب صحرا
طراحی اولیه این سلاح فوق العاده توسط یک کمپانی اسلحه سازی اسراییلی صورت گرفته و نسخه های متفاوتی دارد که نهایت طول آن ۳۷/۵ سانتی متر و کمتر از دو کیلوگرم است. همچنین برد موثر آن تا ۲۰۰ متر است.
۵_ اچ کی ۴۱۶ اَی ۵
این سلاح که یک مسلسل خارق العاده است توسط کمپانی اسلحه سازی هکلر و کخ در سال ۲۰۰۴ ساخته شد. اچ کی نمونه های متفاوتی دارد و قابلیت شلیک ۷۰۰ تا ۹۰۰ گلوله در دقیقه را دارا می باشد. جالب است بدانید که نیروهای ویژه ارتش ایالات متحده در جریان دستگیری و قتل بن لادن از این مسلسل استفاده نمودند.
۶_ آ کا ۴۷ کالاشنیکف
میخاییل کالاشنیکف که یک اسلحه ساز روسی بود در سال ۱۹۴۷ این سلاح را طراحی کرد. طرح های اولیه کاملا فلزی بود و قابلیت تا شدن نداشت. اما نسخه های جدید تر به دلیل کاربردی بودن در شرایط دشوار یکی از سلاح های محبوب میان ارتش های جهان به شمار می رود. آ کا ۴۷ می تواند از ۵ تا ۷۵ گلوله را در خود جای دهد.

انتهای پیام/

اسلحه های انفرادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ARMIA
۱۸:۵۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
می شه تفنگ رو برام بفروشی
آخرین اخبار