در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نشانه های نماز مقبول چیست؟+ فیلم

راه‌های تشخیص نماز‌های مقبول در پیشگاه خداوند را در گزارش زیر بخوانید.

۹ شناسه برای تشخیص مقبول شدن نمازحجت الاسلام والمسلمین سید مهدی حائری زاده سخنران و کارشناس علوم قرآنی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره جزء ۲۹ قرآن کریم و سوره معارج گفت: در این ماه عزیز اگر فرصت کردید بد نیست نگاهی به جز ۲۹ قرآن و سوره معارج داشته باشید، در این سوره آمده: «آدم‌هایی که نمازخوان هستند ۹ خروجی در زندگیشان رقم می خورد و اگر این ۹ خروجی در زندگی آن‌ها محقق شد معلوم می‌شود که نماز آن‌ها نماز مقبول در درگاه خداست.»
 
 


وی در ادامه اظهار کرد: اگر در برخی از اوقات ما از اطرافیانمان شکایت می‌کنیم که شخصی نماز می‌خواند، اما کلاهبرداری هم می‌کند، نماز می‌خواند، ولی بقیه آدم ها را دور هم می‌زند و حُقه بازی می‌کند. در اینجا باید به آن اشاره کنم که شما اگر این ۹ صفت را در آیات نورانی قرآن بخوانید ملاک و معیار انتخاب و تشخصی آدم دستتان می‌آید.

۹ شناسه برای تشخیص مقبول شدن نماز
این سخنران و کارشناس علوم قرآنی افزود: آدم‌هایی که نمازگزار واقعی هستند، کسانی‌اند که در بین اموالشان حقی را برای نیازمندان و فقرا قرار می‌دهند. کسانی که شهوت جنسی خودشان را کنترل می‌کنند، به بیراه نمی‌روند و از مسیری که خداوند و رسول خدا (ص) بیان کرده، عمل می‌کنند. امانتدار‌های خوبی هستند و اوقات نمازشان را حفظ می‌کنند.


حجت الاسلام والمسلمین حائری زاده در پایان بیان کرد: چقدر خوب است که اگر واقعا کسی کاهل به نماز است در ماه رمضان که ماه آشتی با خداست، عهد ببندد، مرحوم سید علی قاضی بیان در روایتی بیان می‌کند: «هرکس نماز اول وقتش را بخواند هم به دنیا رسیده و هم به آخرتش». انشالله خداوند در این ماه عزیز همه ما را از نمازخوان‌های خودش قرار بدهد.
 

 

*از طریق جستجوگر گوگل(https://www.google.com/)همه مطالب درباره ماه رمضان را پیدا کنید. ( اینجا کلیک کنید)


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۱:۲۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
سلام
من خوندم اما 10 تا بود !!
آیه های :
20-21-23-24-26-27-29-32-33-34
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
خدا همه عبادات ما را قبول منه
آخرین اخبار