مرادی در دوی نیمه ماراتن باکو دوم شد

جعفر مرادی در دوی نیمه ماراتن باکو به جایگاه دوم رسید.

دومی مرادی در دوی نیمه ماراتن باکوبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جعفر مرادی، دونده المپیکی کشورمان امروز (یکشنبه) در مسابقه دوی نیمه ماراتن باکو ۲۰۱۸ به رقابت با ۱۸ هزار دونده دیگر پرداخت.

مرادی در نهایت پس از دونده اوکراینی با ثبت زمان یک ساعت، هشت دقیقه و ۱۰ صدم ثانیه و بالاتر از ورزشکار ترکیه‌ای به عنوان دوم بسنده کرد، جایزه ۲ هزار مناتی را از آن خود کرد.

در پایان این مسابقات مسئولان به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۳، ۲۰۰۰ و یک هزار منات آذربایجان پرداخت کردند. همچنین حامیان مالی این مسابقه به نفرات نفرات چهارم تا دهم نیز هدایایی را اهدا کردند.

در این رقابت به غیر از ورزشکاران میزبان، دوندگان ایتالیا، فرانسه، روسیه، ترکیه، ایران، گرجستان، اوکراین، بلاروس، بریتانیا، امارات متحده عربی، عراق، ایالات متحده، چین، مالزی، هند، ژاپن، ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان، کلمبیا، لیتوانی، لتونی، آلمان، جمهوری چک و. در این مسابقات حضور داشتند. این رقابت تحت حمایت بنیاد حیدر علی اف برگزار شد.

همچنین قرار شده مبالغ به دست آمده از ماراتن باکو ۲۰۱۸ به پروژه بنیاد حیدر علی اف که متعلق به کودکان محروم و بی سرپرست است، اختصاص داده شود.

مرادی در دوره پیش این رقابت‌ها عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده بود.

انتهای پیام/

نتیجه دوی نیمه ماراتن باکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار