کیهانی:نتوانستم رکورد خوبی به دست آورم / قرار است برای نخستین بار در ماده 10 هزار متر مسابقه دهم

قهرمان مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا گفت:با توجه به اینکه هنگام برگزاری مسابقات هوا به شدت گرم بود،نتوانستم رکورد خوبی را بر جای بگذارم.

حسین کیهانی در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از عنوان چهارمی مسابقات امارات گفت:هنگام برگزاری مسابقات هوا به شدت گرم بود و چون زیاد به این آب و هوا عادت نداشتم، نتوانستم رکورد خوبی را بر جای بگذارم.

او ادامه داد:این مسابقات زیاد حائز اهمیت نبود، تنها به دنبال این بودم تا پس از برگزاری تمرینات فشرده در شرایط رقابت قرار گیرم. فردا(شنبه) هم طبق خواسته مربی ام قرار  است برای نخستین بار در ماده ده هزار متر مسابقه بدهم تا پیش از شروع بازی های آسیایی هم بدنم در شرایط سخت قرار گیرد وهم با آمادگی کامل به مصاف حریفان در جاکارتا بروم.

کیهانی در پایان اظهار کرد:با توجه به اینکه برای نخستین بار است که در ماده ده هزار متر شرکت می کنم، امیدوارم فردا بتوانم هم یک رکورد خوب را ثبت کنم و هم به عنوان قابل توجهی دست یابم.این مسابقات بیشتر جنبه آماده سازی برایم دارد به امید خدا هفته آینده هم برای حضور در مسابقات دیگری راهی سودان می شویم.

انتهای پیام/

اظهارات کیهانی پس از کسب رتبه چهارم در جام ریاست جمهوری دبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار