اجرای طرح آموزشی تفکیک زباله از مبدا در شهرک هشت بهشت

سرپرست شهرداری منطقه چهار کرمان از اجرای طرح آموزشی تفکیک زباله از مبدا پسماند‌های خشک با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری و یک شرکت خصوصی در شهرک هشت بهشت خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسین مومنی سرپرست شهرداری منطقه چهار کرمان با تاکید بر اهمیت و ضرورت تفکیک زباله از مبدا، گفت: تنها راه حفظ محیط زیست از گزند آلاینده‌ها، مدیریت صحیح پسماند از طریق تفکیک زباله و بازیافت است.

وی با بیان اینکه تفکیک زباله از مبدا در رعایت اصول بهداشتی نیز نقش دارد، افزود: از سوی دیگر، با انجام این کار بخش زیادی از هزینه‌های جمع‌آوری و ساماندهی زباله حذف می‌شود.

سرپرست شهرداری منطقه چهار کرمان با اشاره به اینکه اجرای طرح آموزشی تفکیک زباله از مبدا در قالب آموزش چهره به چهره و بر اساس تقسیم بندی محلات با مراجعه حضوری درب منازل صورت می‌گیرد، افزود: تاکنون این طرح در خیابان‌های سرباز، هفده شهریور، شهدا، شهید اخلاقی، سلمان فارسی، شاهزاده محمد، شهید دستغیب، شهید قدوسی، شهید اسدآبادی، بولوار شهدای پیرانشهر و قسمتی از بولوار ۲۲ بهمن انجام شده است.

مومنی اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح «محله‌ی زیبا» در سطح این منطقه، اجرای طرح آموزشی تفکیک زباله از مبدا نیز به عنوان یک اقدام فرهنگی در محلات انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

ضرورت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار