ایجاد بیش از 123 هزار شغل جدید در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی از ایجاد 123 هزار و 900 شغل جدید در طی سال گذشته در استان خبر داد.

ایجاد بیش از  123 هزار شغل جدید در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ استاندار خراسان رضوی در سی و ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت : اهتمام تمامی دست اندر کاران دولت با همراهی بخش خصوصی، توسعه اقتصاد کشور و رونق تولید و اشتغال است. 

علیرضا رشیدیان افزود: سال گذشته علی رغم تمامی تنگناها و حوادث طبیعی و غیر مترقبه که در استان حادث شد؛ به مدد همراهی موثر دولت و بخش خصوصی به نتایج مطلوبی دست یافتیم. 

رشیدیان با بیان این که در راستای ارتقاء کیفیت تولید قدم های موثری برداشته شده است؛ ادامه داد: از جمله می توان به ایجاد 123 هزار و 900 شغل جدید، افزایش تولید در بخش های مختلف، رونق صادرات و ترانزیت اشاره کرد. 

وی با تاکید بر این که ما به بخش خصوصی اعتماد کامل داریم؛ گفت: وظیفه ما، زمینه و ظرفیت سازی  برای حضور موثر و توانمند بخش خصوصی در عرصه اقتصاد است.

استاندار خراسان رضوی به شرایط جدید پیش رو و خروج آمریکا از برجام اشاره و افزود : به طور حتم، این تصمیم در تعاملات بین المللی ایران و اقتصاد کشور تاثیر دارد. 

رشیدیان گفت: در چنین موقعیتی، برای اداره امور نیاز به عقلانیت، تدبیر و آرامش داریم که از این ره آورد به تصمیمی برسیم که به نفع مردم و کشور است. 

وی افزود: برای حضور موثر در بازارهای پر رقابت بین المللی باید قیمت تمام شده کالاهای داخلی کاهش یافته و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار تولید کنندگان قرار دهیم. 

استاندار خراسان رضوی کاهش مالیات و عوارض، ارتقا بازدهی تولید، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و شبکه سازی از تولید تا عرضه را از دیگر راهکارهایی دانست که به رونق تولید  منجر خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ف

 

اداره امور نیازمند عقلانیت، تدبیر و آرامش است

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار