مسئول قرآنی اداره کل اوقاف سیستان و بلوچستان:

اجرای ویژه برنامه های قرآنی ویژه ماه رمضان

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۸۰ ویژه برنامه قرآنی در سراسر این استان اجرا می‌شود.

مرتضی کوچکی  رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه و مساجد، نشست‌های تفسیر قرآنی با حضور مبلغان اعزامی از قم و همایش‌های مختلف قرآنی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این مدت در سیستان و بلوچستان است.

وی از اجرای طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در ۶۰ بقعه و مسجد سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: سخنرانی، ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم، برپایی محافل انس با قرآن، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، مراسم شب‌های قدر، اطعام روزه داران در سحر، افطار و مشاوره‌های شرعی و ترویج فرهنگ وقف از جمله مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در این طرح است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان قرآن را یک نسخه شفا بخش و هدایتگر ذکر کرد و ادامه داد: این کتاب الهی در معالجه امراض باطنی انسان‌ها نقش دارد و هر انسانی این نسخه را بشناسد، شخصیت علمی و معنوی او به خوبی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

 برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار