در پیامی؛

جابری انصاری اظهارات منتسب به خود در مورد برجام را تکذیب کرد

دستیار ارشد وزیر امور خارجه تاکید کرد: از پایان دوران سخنگویی در وزارت خارجه در هیچ مصاحبه‌ای در مورد برجام صحبتی نکرده‌ام.

جابری انصاری اظهارات منتسب به خود در مورد برجام را تکذیب کردبه گزارش حوزه سیاست خارجه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین امیرعبداللهیان دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور سیاسی امروز یکشنبه 23 اردیبهشت در مطلبی در فضای مجازی نوشت: از ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ و پایان دوران سخنگویی در هیچ مصاحبه و محفلی در مورد برجام صحبتی نکرده‌ام.

توضیحات حسین جابری در این ارتباط به شرح زیر است:

اخیرا در قالب یک توئیت، اظهاراتی درباره برجام، بدون ذکر منبع به اینجانب منسوب شده که از بیخ و بن ساختگی و دروغین است. اینجانب نه فقط چنین اظهاراتی نداشته‌ام، بلکه هیچ مصاحبه‌ای در این روزها انجام نداده‌ام و اساسا از پایان دوره سخنگویی در سی‌ام خرداد ۱۳۹۵ شمسی تا به امروز با باور عمیق به تخصصی بودن حوزه‌های مختلف سیاست خارجی، هیچ‌گاه درباره برجام نه با رسانه‌ها و نه در هیچ محفل و جمعی سخن نگفته‌ام.

با این وصف به نظر می‌رسد انتشار این خبر دروغ و ساختگی در قالب جنگ روانی اسرائیل و آمریکا قابل تفسیر باشد. آنچه موجب تقویت این احتمال می‌شود این واقعیت است که ارسال‌کننده توئیت مزبور، نویسنده گزارش‌ها و مطالب متعدد جهت‌دار دیگر در رسانه‌های رژیم صهیونیستی و رسانه‌های غیرمستقلی نظیر رادیو فردا است و همین امر شائبه سفارشی بودن نشر چنین دروغ‌های هدفمندی را بیشتر می‌کند.

این چند خط در گرماگرم تلاش‌های جاری اینجانب و همکارانم برای برگزاری نهمین دوره کنفرانس بین‌المللی صلح سوریه در آستانه، از باب ضرورت و جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی قلمی و منتشر شد.

والحمد لله اولا و اخیرا.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، برجام ، سیاست خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
حرفی زدی پاشم وایسا
آخرین اخبار