سارا سندرز کارکنان کاخ‌سفید را سرزنش کرد

سخنگوی کاخ‌سفید در جلسه‌ای خصوصی کارکنان مطبوعاتی و ارتباطی را بخاطر افشای اظهارات مشاور دونالد ترامپ درباره سناتور مک‌کین مورد سرزنش قرار داد.

سرزنش کارکنان کاخ سفید از سوی سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، به گفته منابع آگاه سارا سندرز، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در جلسه‌ای خصوصی کارکنان مطبوعاتی و ارتباطی کاخ سفید را به علت درز اظهارات کلی سدلر، مشاور ویژه رئیس‌جمهور (دونالد ترامپ)، درباره سلامت سناتور مک‌کین مورد سرزنش قرار داد. 

بنابر گفته چندین منبع آگاه از جلسه خصوصی سندرز با کارکنان مطبوعاتی، او علی‌رغم آنکه از انتقاد علنی درباره اظهارات سدلر خودداری کرد، به کارکنان مطبوعاتی کاخ سفید گفت اظهارات سدلر درباره سناتور مک‌کین نامناسب بوده است. یکی از این منابع آگاه به سی ان ان گفت: در این جلسه سندرز بیشتر بر روی این مسئله تاکید داشت که چگونه اظهارات مشاور ویژه  رئیس جمهور، در تلاش برای هدف قرار دادن او با یک داستان مخرب، به بیرون از کاخ سفید درز پیدا کرده است.

به گفته یکی از منابع آگاه، در این جلسه مشاور ارتباطات استراتژیک کاخ سفید به دفاع از سدلر پرداخت. منابع آگاه به سی ان ان گفتند سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید چه در جلسه خصوصی و چه به طور علنی بیشتر بر نحوه افشای این اظهارات تمرکز دارد تا محتوای اظهارات سدلر. سارا سندرز در جلسه مطبوعاتی خود در روز جمعه اعلام کرد او نه افشای اظهارات مشاور ویژه رئیس جمهور را مورد تائید قرار می‌دهد و نه درمورد جلسه یکی از کارکنان داخلی کاخ سفید اظهارنظر می‎‌کند.

سندرز در پاسخ به این سوال که چرا کاخ سفید از سناتور مک‌کین و خانواده‌اش عذرخواهی نمی‌کند، اعلام کرد که نمی‌خواهد اظهارات متناقضی در این باره داشته باشد، زیرا مردم می‌خواهند از درز اطلاعات جلسه خصوصی یکی از کارکنان کاخ سفید مسئله سازی کنند. سندرز روز جمعه تاکید کرد که سدلر همچنان در سمت خود در کاخ سفید باقی می‌ماند.

روز شنبه نیز لیندسی گراهام، نماینده ایالت کالیفرنیای جنوبی در واکنش به اظهارات سدلر آنها را زشت خواند و گفت واکنش دولت نسبت به اظهارات سدلر نامناسب بوده است. گراهام که از دوستان نزدیک مک‌کین است در این باره گفت: اگر این سخنان یک شوخی بوده است، شوخی بسیاری بدی است.

هفته گذشته کلی سدلر درباره مخالفت سناتور مک‌کین با نامزدی جینا هاسپل برای ریاست سازمان سیا در یک جلسه خصوصی اعلام کرده بود مخالفت سناتور مک‌کین دیگر اهمیتی ندارد زیرا به هرحال او در حال مرگ است. یکی از مقامات کاخ سفید به سی ان ان اعلام کرد این تنها یک شوخی بود که منتشر شد.

یکی از منابع آگاه به سی ان ان گفت: سدلر برای عذرخواهی با دختر سناتور مک‌کین تماس گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاخ سفید ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار