مک کین: واهمه‌ای از ارائه اطلاعات درباره رابطه ترامپ با روس‌ها ندارم

سناتور جمهوری‌خواه ایالت آریزونا در بخشی از کتاب جدید خود گفته است هیچ واهمه‌ای از ارائه اطلاعات درباره پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا ندارد.

مک کین: واهمه‌ای از ارائه اطلاعات در مورد پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ ندارمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جان مک کین»، سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونا در بخشی از کتاب جدید خود تحت عنوان «موج ناآرام» ضمن هشدار به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گفته است هیچ واهمه‌ای از ارائه اطلاعات در  مورد پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات 2016 آمریکا و برملا کردن روابط مالی و شخصی ترامپ با روس‌ها ندارد.

در بخشی از این کتاب آمده است: من موافقت کردم تا ضمن دریافت یک نسخه از این پرونده، آن را مطالعه کنم. محتوای آن را بازبینی کردم. اتهامات وارده بسیار ناخوشایند بود. اما من هیچ نظری در مورد صحت آن نداشتم. شخصا نمی توانستم آن را تصدیق کنم. بنابراین تصمیم گرفتم اقدامی را انجام دهم که به نفع امنیت ملی کشور باشد.

سناور مک کین در این کتاب آورده است پس از خواندن پرونده آن را در صندوق شخصی خود قرار داد و مقدمات دیدار با کومی را فراهم کرد و در ملاقات 10 دقیقه ای که با کومی داشت در خصوص ادعاهای مطرح شده گفتگو کرد. 

او در این کتاب نوشته است: من به اطلاعاتی که اف بی آی در اختیارم قرار داد مطمئن بودم و بخشی از آن با پرونده مطابقت داشت. من این وظیفه را بر عهده گرفتم و در صورت امکان آن را دوباره انجام خواهم داد. هر کسی دوست ندارد می تواند به جهنم برود.

گفته می شود یکی از مهمترین دلایل اختلاف کومی و ترامپ بر سر همین پرونده بود که منجر به اخراج رئیس اف بی آی شد.

در سال 2015 همزمان با آغاز دور مقدماتی رقابت های انتخاباتی، گروهی از منتقدان ترامپ در حزب جمهوری خواه پرونده ای علیه وی تشکیل دادند. این پرونده  شامل اطلاعاتی در خصوص روابط شخصی و مالی ترامپ با روسیه است. ترامپ بارها اطلاعات موجود در این پرونده را دروغ و  توهم توصیف کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار