خاخام ضد صهیونیسم:

با نابودی صهیونیسم شاهد صلح جهانی خواهیم بود/دولت اسرائیل را به هیچ عنوان قبول نداریم

خاخام ضد صهیونیسم گفت: ما از اینکه دین یهودیت از سوی صهیونیسم مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد، بسیار خشمگین هستیم و دولت اسرائیل را به هیچ عنوان قبول نداریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دیوید ویس در سلسله نشست‌های دانشجویی بزم‌اندیشه که در سالن کنفرانس دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی برگزار شد مظلوم نمایی و تبلیغات احساساتی را دو شگرد رسانه‌های اسرائیلی برای تحریف واقعیت دین یهودیت خواند و گفت: رسانه‌های صهیونیسم واقعیت را طوری جلوه می‌دهند که مخالفت با دولت غاصب اسرائیل به معنای مخالفت با دین یهودیت است. 

 
وی در ادامه  به تبیین جایگاه دین در ایجاد صلح منطقه‌ای پرداخت و گفت: در کتاب مقدس تورات مکرر بر تقوا و معنویت اشاره شده است و به همین دلیل یک یهودی حقیقی خواستار قرب به خداوند و کسب معنویت است و به دنبال غصب یک تکه زمین نیست.

خاخام ضد صهیونیسم افزود: غصب اراضی متعلق به دیگران از نظر دین یهودیت باطل است، بنابراین می‌توان بیان‌کرد که صهیونیسم پیام اصلی یهودیت را گرفته و آن را تهی کرده است.

دیوید ویس گفت: متاسفانه صهیونیسم با تصرف در کلمات و الفاظ یهودیت، معانی اصلی این کلمات را تحریف کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: صهیونیسم علاوه بر اینکه شکرگذار نبوده ظلم هم مرتکب شده است، بنابراین ذات یهودیت با صهیونیسم در تقابل است، چرا که مفاهیم دین یهودیت توسط صهیونیسم تحریف شده است.
 
خاخام ضدصهیونیسم گفت: ایران به دلیل اینکه بین صهیونیسم و یهودیت فرق می‌گذارد، از سوی اسرائیل تحت فشار قرار می‌گیرد، از این رو بنده در مجامع بین المللی این تفکر را مطرح کرده‌ام که با نابودی صهیونیسم شاهد صلح جهانی خواهیم بود.
 
انتهای پیام//ا.س
 

برگزاری سلسله نشست‌های دانشجویی بزم‌اندیشه با حضور خاخام ضدصهیونیسم

برچسب ها: اسرائیل ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.