سرمربى الجزیره: گل دوم پرسپولیس حاصل رفتار ورزشى نبود!

"تن کاته" گفت: گل دوم تیم پرسپولیس حاصل رفتار ورزشى نبود و به دلیل اینکه حریف بازی جوانمردانه انجام نداد، گل دریافت کردیم.

تن کاته: گل دوم پرسپولیس حاصل رفتار ورزشى نبودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "تن کاته" سرمربی تیم فوتبال الجزیره بعد از شکست تیمش برابر  پرسپولیس در نشست خبری بیان کرد: نمی‌خواستیم امروز ببازیم. ۸۹ دقیقه به هدف مان نزدیک بودیم و خیلی خوب دفاع کردیم. بعد از اینکه یک گل دریافت کردیم تاکتیک تیم را عوض کردیم و یک مهاجم را در ترکیب تیم قرار دادیم و نتیجه گرفتیم .

سرمربی تیم الجزیره افزود: خیلی سخت است که این طوری نتیجه را واگذار کنیم. ما توپ را به خاطر مصدومیت بازیکن تیم مان به بیرون فرستادیم. گل دوم حاصل رفتار ورزشی نبود و توپی که به بیرون فرستاده بودیم را به ما پس ندادند و در ادامه این اتفاق گل را دریافت کردیم.

او عنوان کرد: اشتباه ما این بود که توپ را دورتر باید می‌فرستادیم و بازیکنان ما تجربه کمی داشتند،اما من به آن‌ها افتخار می‌کنم. در برابر این تعداد هوادار و با وجود بازیکنان جوان به خوبی توانستیم مقاومت کنیم و فکر می‌کنم بازیکنان ما خوب بازی کردند و شایسته تحسین هستند.

تن کاته ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم به خوبی فضایی را که پشت دفاع تیم ما ایجاد شده بود را ببندیم. البته در آن سمت هم توپ‌های زیادی را به پشت دفاع تیم پرسپولیس فرستادیم که نتیجه نداشت.

او در ادامه بیان کرد: پرسپولیس استحقاق صعود را داشت و در نشست پیش از بازی گفتم در این دیدار گل می‌زنیم و این اتفاق افتاد. البته بیرانوند پیش از اینکه بازی تمام شود مهار فوق العاده‌ای داشت و ما نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

او عنوان کرد: گل دوم پرسپولیس خیلی خوب بود، اما هنوز مانده که بخواهیم از کلمه سوپرمن استفاده کنیم. منظور من از کلمه سوپرمن لیونل مسی و رونالدو است.

سرمربی تیم الجزیره ادامه داد: در بازی اول بازیکنان شما ۲۵ بار به زمین خوردند و شما آن را شمردید و یا پنالتی که در بازی رفت گرفته شد.

او در مورد مهمان نوازی ایرانی‌ها گفت: خیلی گرم از ما استقبال شد و در هتل خوبی اقامت داشتیم.

تن کاته درباره دیدار تیم ملی ایران با تیم‌های اسپانیا و پرتغال در جام جهانی روسیه گفت: اگر بخواهیم واقع بین باشیم و اگر بدانیم فوتبال چیست به این نتیجه می‌رسیم که تیم‌های اسپانیا و پرتغال تیم‌های بهتری هستند و از بازیکنان قوی تری بهره می‌برند، اما در فوتبال احتمال هر اتفاقی وجود دارد و من برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر اساس را بر کیفیت بگذاریم آن‌ها نمی‌توانند اسپانیا و پرتغال را شکست دهند. جهانبخش بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند در جام جهانی تاثیر گذار باشد.

سرمربی تیم الجزیره در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی امروز روی روند کاری او تاثیر دارد یا نه، گفت: باید این سوال را از مسئولان باشگاه بپرسید.

انتهای پیام/

اظهارات تن کاته درباره دیدار برابر تیم پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۲:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
این تادعا رو چک کنیم این اتفاق در دقیقه 83 اتفاق افتاد در حالی که ابعد از اون یک کرنر شد و بع از چند دقیقه و در دقیقه 89 گل به ثمر رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
دفاع اتوبوسی
آخرین اخبار