حاج بیگی: شکست بازی رفت برابر الجزیره را تلافی می‌کنیم/ همه بازیکنان در لیست برانکو هستند

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شناخت خوبی از تیم الجزیره امارات بدست آوردیم و شکست بازی رفت را تلافی می‌کنیم.

حاج بیگی: شکست بازی رفت برابر الجزیره را تلافی می کنیم/ همه بازیکنان در لیست برانکو هستندمحمدرضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر الجزیره امارات اظهار کرد: وضعیت خوبی داریم و برانکو ترکیب مناسبی برای این بازی در نظر گرفته است و امیدوارم با شناختی که از الجزیره پیدا کردیم شکست بازی رفت را تلافی کنیم.

او درباره اینکه هواداران ورزشگاه آزادی را پر کردند، بیان کرد:از هواداران تشکر می‌کنم که با وجود وضعیت آب و هوایی نامناسب به ورزشگاه آمدند تا تیم محبوب خود را تشویق کنند. حضور هواداران قوت قلبی برای بازیکنان است که با ارائه بازی خوب یک گل به الجزیره بزنیم و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

حاج بیگی درباره تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس گفت: به لطف خدا قرارداد برانکو و دستیارانش را تمدید کردیم و مشکلی در این باره نیست. امیدوارم موفقیت‌های چشمگیری را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: همه بازیکنان فعلی در لیست برانکو برای فصل آینده هستند و به زودی قرارداد‌های بازیکنان هم بسته می‌شود.

او در پایان درباره حواشی ایجاد شده بعد از اعلام لیست تیم ملی از سوی کی روش خاطر نشان کرد: من در جریان صحبت‌های کی روش نیستم، اما درباره تیم خودمان لیست خاصی برای فصل بعد نداریم و همه بازیکنان در فهرست برانکو قرار دارند. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات هنوز بسته است قرارداد بازیکنان فعلی تمدید می‌شود و اکثر قرارداد‌ها هم منعقد کردیم.

انتهای پیام/

اظهارات عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره بازی با الجزیره امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار