پیوس: علیپور می توانست عصای دست کی روش در جام جهانی باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی علیپور می توانست عصای دست کی روش در جام جهانی 2018 روسیه باشد و حداقل به عنوان بازیکن ذخیره در این رقابتها استفاده شود.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعلام لیست تیم ملی برای جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: معتقدم جای چند بازیکن از جمله علی علیپور در لیست تیم ملی خالی است و این بازیکن در لیگ ایران درخشید و  حقش بود در بین 35 ملی پوش باشد.

او ادامه داد: در فوتبال دنیا کمتر پیش می آید که آقای گل لیگ برتر دعوت نشود و علیپور می توانست عصای دست کی روش در جام جهانی 2018 روسیه باشد و حداقل به عنوان بازیکن ذخیره در این رقابتها استفاده شود.

پیوس درباره دعوت بیت آشور به تیم ملی اظهار کرد: بیت آشور در لیگ آمریکا بازی می کند و این لیگ در ایران به صورت زنده پخش نمی شود. به هر حال بیت آشور بازیکن خوبی است و می تواند به تیم ملی در جام جهانی روسیه کمک کند.

کی روش بیشتر لژیونرها را به تیم ملی دعوت کرده است

 پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره حضور نداشتن علیرضا حقیقی در میان دروازه بان ها بیان کرد: کی روش بیشتر بازیکنانی که در تیم های خارجی بازی می کنند و فیکس هم هستند به تیم ملی دعوت می کند. به هرحال حقیقی زیاد بازی نکرده  که در لیست کی روش قرار بگیرد.

او درباره اینکه  لیست تیم ملی در شب قبل از بازی پرسپولیس و الجزیره امارات اعلام شد، اظهار کرد: به طور حتم این موضوع در عملکرد بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذار است و بهتر بود که اسامی تیم ملی بعد از این بازی اعلام می شد.

جوانگرایی حرف اول را درلیست تیم ملی می زند 

کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از لیست تیم ملی گفت: همه بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، خوب هستند و به طور حتم می توانند در جام جهانی روسیه موثر باشند. جوانگرایی حرف اول را در لیست تیم ملی می زند که این فاکتور مثبت می تواند کمک حال کی روش در روسیه باشد. به هر حال دیدارهای سختی در جام جهانی روسیه داریم و امیدوارم بازی های آبرومندانه ای برابر تیم های قدرتمند جهان ارائه کنیم.

برانکو باید طرز تفکر خود را تغییر دهد 

پیوس درباره عقد قرارداد با برانکو گفت: اقدام مسئولان پرسپولیس در تمدید قرارداد برانکو مناسب است و او با شناختی که از بازیکنان پرسپولیس دارد به طور حتم می تواند موفقیت های این تیم را تداوم ببخشد. البته برانکو باید طرزتفکر خود را عوض کند و یک تمرین دهنده خوب به خدمت بگیرد تا فصل آینده هم تیمش برای کسب سومین قهرمانی با حریفان خود رقابت کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس با حمایت تماشاگران خود امشب بتواند از سد تیم الجزیره امارات عبور و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار