یادداشت اختصاصی/حسینی؛

اقدام احمقانه!

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه طی یادداشتی به تشریح انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس پرداخت.

اقدام احمقانه!به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد علی حسینی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در ایتالیا طی یادداشتی اختصاصی برای باشگاه خبرنگاران جوان به تشریح انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس پرداخت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

آقای ترامپ و کارگزاری!

آمریکا و آقای ترامپ برای صهیونیسم بین الملل و رژیم صهیونیستی کارگزاری می کنند و لذا هر آنچه که در جهت تامین منافع و امنیت این رژیم جنایتکار به مصلحت ببینند و بدانند انجام می دهند. تلاش اخیر رئیس جمهور آمریکا در جهت تثبیت رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، بدون توجه به پیامدهای خونین و جنایت آمیز آن، است؛ حال آنکه این سرخوشی و نابخردی طرف آمریکایی فروپاشی و اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد نمود.

سرنوشت نهایی

رژیم آمریکا و شخص آقای ترامپ قطعا شریک جرم و جنایت کشتار بی رحمانه این روزهای مردم فلسطین توسط رژیم تروریستی اسرائیل هستند. اقدام رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس شریف، از سوی دیگر ساده اندیش ترین افراد در فلسطین اشغالی، جهان عرب و جهان اسلام را متوجه این مطلب ساخت که برای تعیین  قضیه فلسطین راهی جز انتفاضه و مقاومت شجاعانه برای مردم آن سرزمین مقدس باقی نمانده و در این مسیر نباید به آمریکا و هم‌پیمانان غربی و عربی شایسته ذره‌ای اعتماد و اتکاء نبوده و نخواهند بود.

اقدام احمقانه

یکی از آثار مهم و سرنوشت ساز اقدام احمقانه آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس اشغالی در هفتادمین سالگرد تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی ، بازگشت مسئله فلسطین به صدر اخبار و تحولات سیاسی جهان است؛ امری که مثلث غربی- عبری و عربی به شدت از آن اجتناب می کنند.

خون تازه در رگ‌های حیاتی انتفاضه فلسطین

اثر مهمتر این اقدام زشت، رونق و تقویت گفتمان اصیل مقاومت و همچنین دمیدن یک نفس تازه و خون تازه به رگهای حیاتی انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی و مردمی ملت فلسطین است. امروز مردم فلسطین مصمم تر از هر زمان دیگر به میدان وارد شده اند و کوتاهی در امر تعیین سرنوشت قدس شریف به عنوان پایتخت حتمی فلسطین را به هیچ بهانه ای جایز نمی دانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار